Названо коробки передач, яких уникають водії

В антирейтингу коробок перемикання передач – класична механіка, німецький DSG та безшумний варіатор, якими оснащувалися багато автомобілів.

Коробка перемикання передач поряд із двигуном – один з головних агрегатів будь-якого автомобіля. І не дивно, що багато хто з нас при виборі автомобіля звертає увагу не тільки на тип двигуна, його модель та потужність, але й на трансмісію. Серед КПП існує навіть негласна п’ятірка моделей, які відлякують водіїв.

МКПП. Відкриває список коробок, автомобілів з якими водії намагаються уникати, стара-добра механіка. Це, втім, не дивно, враховуючи різноманітність моделей з АКПП, а також те, що сучасні механічні трансмісії ламаються так само часто, як і автомати.

Гідромеханічні. Гідромеханічна коробка перемикання передач DP0 часто зустрічається на автомобілях таких французьких брендів, як Renault, Peugeot та Citroen і славиться своєю ненадійністю та хаотичним перемиканням передач. Також нарікання викликає гідромеханіка Hydra-matic GM 6T30, яка часто ставилася на автомобілі Opel і Citroen. Її головний недолік – гідротрансформатор, який часто виходить із ладу внаслідок перегріву.

Автоматична DSG. Зокрема, автоексперти радять оминати автомобілі, оснащені коробкою DSG DQ200. Найчастіше це моделі Volkswagen випуску 2006 року та пізніше. До недоліків цієї коробки відносять часті посмикування при русі і швидкий вихід з ладу, з подальшим дорогим капремонтом.

Варіатор. Варіаторна трансмісія загалом не славиться великою надійністю, а модель Jatco JF011E – справжній двієчник, хоч і дуже популярний. Цей варіатор часто встановлювався як на передньопривідні, так і на повнопривідні автомобілі з двигунами об’ємом від 1,6 до 2,5 літрів таких марок, як Nissan, Mitsubishi, Jeep, Suzuki і Dodge.


Не пропустіть