Як маркетплейс Автопро рятує торгівлю запчастинами у країні

Вебсайт Avto.pro являє собою спецмайданчик для продажів запчастин, у межах якого працюють тисячі магазинів і десятки тисяч людей у них. Бізнес і роботу кожного підставила під загрозу війна. Звісно, без продавців не може існувати і сам маркетплейс, який також опинився на межі життя та смерті. Запровадивши всі екстрені ресурси, з метою вивести із коми свою частину ринку, власники Автопро на 19 днів відключили тарифікацію кліків.

Безкоштовні кліки як заклик до праці

Оплата за кожне відкриття потенційним покупцем карточки товару є головним заробітком маркетплейсу. Крім цього, продавцям залишалось тільки зробити фіксований внесок за технічне обслуговування і працювати далі безкоштовно. Надзвичайна міра спрацювала — продавці, які зупинили продажі, почали повертатися. Навіть коли кліки знову стали платними, вони залишились втричі дешевшими ніж до війни. Йдеться не про заробіток, а про виживання — майданчика, ринка та економіки загалом.

Що до покупців, значна їх частина на Автопро завжди купувала не для себе, а для бізнесу, зокрема це СТО. Відсутність деталей паралізувала їх роботу, тому, коли з’явилась змога дістати потрібне, вони теж повернулись. Окрему групу складали автовласники, якім треба терміново повертати авто до життя. Ці люди відвідували Автопро кожного дня з початку війни і нарешті змогли здійснити покупку. Звісно, якщо у їх місцевості працює доставка.

Нові можливості для продажів у телеграмі

На жаль, в Україні залишається багато місць, куди не вийде просто замовити і отримати посилку. По-перше, це окуповані території і території на лінії фронту, по-друге, населені пункти, куди через бойові дії чи порушену інфраструктуру важко дістатися. Людям у цих місцях вкрай необхідні працюючі авто, а значить, необхідні запчастини. Розуміючи це, спеціалісти Автопро придумали та за лічені дні реалізували @avtoproua_bot — безкоштовний інструмент для зв’язку покупців та продавців за принципом регіональності. Бот у «Телеграмі» у п’ять простих кроків приймає заявку на будь-яку запчастину і відправляє її до місцевих чатів, де зібрались продавці. Щоб залучити якомога більше бажаючих допомагати землякам, Автопро повідомив про новий бот на всю базу своїх користувачів, окремо наголошуючи на тому, що долучатися можна не тільки тим, хто активно торгує. А й усім, у кого є зайві запчастини, які можуть когось врятувати.

 


Не пропустіть