Між якими авто вибирають українські покупці (Інфографіка)
Покупці автомобілів – навіть ті, хто вже чітко визначився, яку марку / модель купувати, все одно мають план Б – запасні варіанти.
Аналітичний Центр Auto.Ria досліджував, між якими марками покупці нових авто коливаються найчастіше.
Повністю збігаються альтернативи у прихильників Hyundai і Nissan, а також у тих, хто придивлявся до автомобілів Skoda і Peugeot. Покупці цих брендів однаково симпатизують Renault, KIA і Toyota, яких вони і вибрали своїми запасними варіантами.
Взаємна дружба спостерігається між покупцями KIA і Renault. Тільки вони взаємно вибирають один одного в якості альтернативи найчастіше.
Найпопулярнішим запасним варіантом виявилися автомобілі Toyota – на них задивлялися всі, хто підбирав собі BMW, Hyundai, Kia, Mercedes-Benz, Skoda, Nissan, Renault, Volkswagen, Peugeot.
А ось Nissan і Citroen в якості заміни розглядаються досить рідко. Принаймні, серед покупців найпопулярніших марок вони жодного разу не потрапили в ТОП -3 запасні варіанти.