Названо 5 помилок, через які починають гнити крила в машині

Крила кожної машини часто страждають від корозії, а власники нерідко ще й прискорюють цей процес. Результат – дорогий ремонт.

Існує міф про те, що старі європейські автомобілі не іржавіють. Щоправда, водії з багаторічним стажем стверджують, що іржавіють абсолютно всі машини, просто одні раніше, інші пізніше. При цьому швидкість, з якою іржавіє кузов автомобіля, залежить від якості початкової обробки кузовної сталі, а також умов експлуатації конкретної машини. Найбільшою мірою іржа вражає в автомобілі крила.

Про найпоширеніші помилки, що призводять до серйозних втрат сімейного бюджету, розповімо далі.

Так, усі автовласники знають, що у всіх машин насамперед іржавіють крила. Справа в тому, що крила закривають колісні арки, куди вода потрапляє від коліс автомобіля.

Перша помилка полягає в тому, що дуже часто всередині колісних арок встановлюють захисні пластикові кожухи, так звані локери. За задумом інженерів локера повинні захищати кузов від абразивного впливу пилу та бруду, що летить від коліс автомобіля. Насправді ж локера провокують швидшу корозію крил. Тому що створюють закриті порожнини, в яких накопичується бруд.

По-друге, на свіжокуплені машини дуже часто встановлюють пластикові бризковики. Однак згодом в отвори між ними та кузовом набивається багато бруду: листя, пил, реагенти. Вони рясно змочуються водою, що сприяє початку процесу гниття. А там десь перегній, там і іржа. Тому раз на рік передні бризковики бажано знімати і чистити все, що накопичилося за довгий час. Більшості автовласників це робити просто ліньки. Підсумок — наскрізна корозія, яку помічають, коли без серйозного ремонту кузова вже не обійтися.

Що стосується задніх крил, то вже на заводі на них часто наклеюють захисну плівку, щоб бруд не піскоструминив арки. Згодом наклейки відлітають, і покриття оголюється. Через війну після кількох місяців нижніх частинах кузовних елементів з’являється жита.

На багатьох сучасних машинах, причому як бюджетних, так і преміальних, передня частина практично повністю зроблена з пластику. Тобто іржавіти, здається, нема чому. Однак корозії схильний до сталевого кріплення, так що за ним теж треба стежити. У надто запущених випадках те саме крило просто перекошує.

Нарешті, кермові припускаються помилок і при отриманні автомобіля після кузовного ремонту. Якщо майстри при встановленні вже згаданих підкрилок використовували не пластикові кліпси, а шурупи, то такі запчастини швидко покриваються іржею і згодом можуть просто відвалитися. Прийде знову їхати в сервіс, а це зайва втрата часу.

Джерело hyser.com.ua

Не пропустіть