Українці масово пересідають на кросовери

Після рекордних показників долі SUV-сегменту в Україні в 2022 році, коли частка кросоверів досягла пікової позначки у 86%, на початку поточного року продовжилось укріплення цього сегменту.

Так, за перші два місяці 2023 року доля SUV в нашій країні склала майже 85%. Водночас у грошовому еквіваленті на кросовери та позашляховики українці витратили ще більше коштів.

Якщо порахувати кошти, які були витрачені українцями на купівлю кросоверів та позашляховиків, то за перші два місяці 2023 року їх доля склала 87,5%. Ще рік тому сегмент SUV у грошовому вимірі становив 80,9%.

Найбільше грошей на купівлю автомобілів SUV-сегменту наші співвітчизники витратили на купівлю кросоверів та позашляховиків BMW. На другому місці опинилися автомобілі марки Toyota, на третьому – Mercedes-Benz.

Нагадаємо, в лютому 2023 року українці придбали понад 3,6 тисячі нових легкових автомобілів. Це на понад 32% менше, ніж у лютому минулого року.

Джерело AUTO-Consulting

Не пропустіть