Новий кросовер Mitsubishi Airtrek майже готовий (Фото)

Ентузіасти японського автопрому напевно пам’ятають оригінальний Mitsubishi Airtrek. Так називався Outlander першого покоління для внутрішнього ринку – ці машини випускали з 2001 по 2008 рік, а найбільше запам’яталися потужні турбоверсії з характерним обвісом. Але скоро назву Airtrek дістанеться зовсім іншому автомобілю. Точніше – електромобілю.

Зображення прототипу опублікувало китайське спільне підприємство GAC Mitsubishi Motors, яке і стане випускати новий електричний паркетник Mitsubishi Airtrek. Насправді GAC ще три роки тому почав виробляти для Mitsubishi гібриди і електромобілі під назвою Eupheme. Ці машини нічим не відрізнялися від вихідних моделей GAC (навіть емблеми були «рідними»), але продавалися через дилерську мережу Mitsubishi і офіційно входили в статистику японської марки, щоб набрати необхідну частку «електрифікованих» автомобілів (вона потрібна для звітності перед китайським урядом). Такий собі китайський лайфхак.

Новий же Mitsubishi Airtrek буде нести логотипи з трьома діамантами, хоча на ділі це перелицьований паркетник Aion V, який дебютував рік тому і на місцевому ринку позиціонується як дорога і просунута модель (бренд Aion належить концерну GAC). За розмірами це аналог кросовера Mitsubishi Eclipse Cross: довжина моделі Aion V – 4586 мм, а ціна – від 28 тисяч доларів.

Судячи по знімках закамуфльованого прототипу, Mitsubishi Airtrek буде відрізнятися від китайського донора новою світлотехнікою і бамперами. Не виключено, що зміни торкнуться й інтер’єр. А ось електротехніка точно не зміниться: Airtrek матиме той же єдиний електромотор з віддачею 184 к.с. і 350 Нм. Максимальний пробіг на одній зарядці – 600 км по циклу NEDC. До речі, обіцяний повнопривідний варіант моделі Aion V поки так і не з’явився.

За попередньою інформацією, прем’єра електричного паркетника Mitsubishi Airtrek відбудеться на мотор-шоу в Чунціні, яке відкриється вже 12 червня. Але за межами Китаю ця модель навряд чи з’явиться.


Не пропустіть