3 основні помилки водіїв початківців (Фото)

Для безпечного пересування в автомобілі одного знання ПДР недостатньо, є моменти, які впливають на поведінку водія і не дають йому зреагувати належним чином на ту чи іншу дорожню ситуацію. Можна назвати це водійськими помилками.

Особливо схильні до таких помилок початківці автомобілісти. Редакція сайту «Тарантас Ньюс» вивчила досвід водіїв і виділили 3 найпоширеніших помилки такого роду.

Hегулювання сидіння
Варто називати правильну посадку водія базовим знанням, яке треба отримувати на стадії навчання. Багато водіїв, особливо початківці, налаштовують своє сидіння невірно. Не варто вважати таку ситуацію незначною, оскільки невірна посадка тягне за собою ряд інших проблем.

Так, якщо крісло присунути дуже близько, то водій може не бачити відображення в дзеркалі заднього виду – а це “сліпі зони”, що вже загрожує потраплянням в ДТП. Певні елементи управління також виявляються, скажімо так, не зовсім під рукою – і в екстреній ситуації це може відняти зайву частку секунди, яка як раз була б важлива.

Оптимальна поза для водіння – коли водій може повністю випрямити ногу при повному натисканні педалі зчеплення. При цьому нахил спинки повинен забезпечити можливість випрямити руки і торкнутися рульового колеса зап’ястями.

Невміння зосередитися
Початківці водії часто сильно напружені за кермом – але саме напружені, а не зосереджені на процесі керування автомобілем і ситуації на дорозі. Іншими словами, вони не можуть абстрагуватися від зовнішніх подразників і в цій ситуації “збити” може будь-яке зовнішнє роздратування.

Йдеться і про простій розмові з пасажиром, і про несподівані звуки. Сильно можуть нервувати дії інших водіїв, особливо в ситуації, коли треба прийняти якесь рішення, а тебе підганяють наполегливими гудками.

Початківцям водіям радять, щоб уникнути накопичення стресу і втоми періодично зупинятися для відпочинку, щоб “не вибухнути” в особливо напружений момент. Варто “видихнути” і після будь-якої ситуації, яка вас “напружила” – якщо відчуваєте підвищене серцебиття, то краще зупинитися, подихати свіжим повітрям, нормалізувати пульс і тільки після цього рухатися далі.

Різке гальмування
А ця помилка як правила – ознака недосвідченості водія-, а також незнання особливостей і можливостей конкретного автомобіля. Рівень необхідного впливу на педалі – це важливий аспект управління машиною. Але часто водії ще не можуть знайти “золоту середину” і або тиснуть занадто сильно, або занадто слабо.

Зрозуміло, це призводить або до швидкого розгону, або різкого гальмування, що в ситуації реальної поїздки може закінчитися реальною ж аварією. Так різке натиснення на педаль гальма загрожує тим, що водій їдучий позаду просто не встигне зреагувати – тоді гарантований удар ззаду. У зворотній ситуації буде занадто довгим гальмівний шлях – і тоді ззаду в когось уріжетеся вже ви.

Порада проста – проводити більше “навчальних” поїздок на порівняно простих дорогах без щільного трафіку і високій швидкості. Це дозволить звикнути до реакції автомобіля на ті чи інші ваші дії і змусити свій організм вже рефлекторно діяти у відповідних ситуаціях саме так, як потрібно.


Не пропустіть