Як паркуватися по дзеркалах

Парковка досить складний маневр, особливо при обмеженому просторі. Для полегшення даного процесу використовуються дзеркала, парктроніки, камери заднього спостереження. Також водій і контролює ситуацію навколо при поворотах голови. І головне, при парковці необхідно рухатися повільно, плавно, без ривків.

Як паркуватися по дзеркалах.

Паркуючись, водій не може повністю бачити габарити своєї машини, він повинен їх відчувати. Рухаючись заднім ходом, найбільше в такій ситуації допомагають бічні дзеркала, вони дозволяють переглядати габарити машини, і тут же контролювати ситуацію навколо машини.

Потрібно чітко уявляти, як паркуватися по дзеркалах. Наприклад, ситуація, коли необхідно заїхати задом між двох автомобілів. Для цього необхідно під’їхати якомога ближче до вільного місця. При цьому передні колеса повинні бути розташовані майже на лінії парковки. Після цього слід вивернути кермо до упору у напрямку від місця паркування і здати вперед. Рух слід припинити, коли в правому бічному дзеркалі стане видно кут автомобіля праворуч.

Після цього слід вивернути кермо до упору в сторону парковки і почати рух назад. При цьому слід рухатися обережно, контролюючи ситуацію по заднім дзеркалам, щоб не зачепити поруч стоять. При цьому поступово необхідно вивертати кермо в пряме положення. І так слід рухатися до моменту досягнення правильного місця парковки.
Також необхідно знати, як паркуватися по дзеркалах при паралельній парковці (уздовж бордюру). У цьому випадку спочатку необхідно поставити машину на одному рівні з машиною, яка буде стояти попереду. Далі слід вивернути кермо до упору в сторону парковки і рухатися заднім ходом. При цьому необхідно тримати контроль по дзеркалах. По досягненню певної точки необхідно вивертати кермо у зворотний бік і продовжувати повільно рухатися назад. Після досягнення паралельного розташування слід зупинитися.

Як паркуватися, якщо немає дзеркал.

При парковки задом можна також обійтися без дзеркал. При поворотах головою огляд розширюється, проте дзеркала дозволяють побачити зону, розташовану нижче стекол, без дзеркал ж цієї зони не видно, а вона досить важлива.

Отже, при парковці без дзеркал необхідно повільно рухатися назад. При цьому слід постійно контролювати ситуацію по колу автомобіля, чітко стежити за тим, чи вписується машина у вільний простір, без зачіпання якихось перешкод, можна заздалегідь оцінити габарити машини і простір. Після цього вибрати певну точку і орієнтуватися по ній. Однак контроль над навколишнім оточенням не повинен бути сильно ослаблений.

Деякі при паркуванні задом без дзеркал відкривають двері для кращого огляду заднього простору. У цьому випадку слід врахувати, що відкриті двері створює додатковий габарит машині. Це створює небезпечну ситуацію зачіпання дверима якої-небудь перешкоди. Тому ще раз варто нагадати, що необхідно чітко контролювати ситуацію по колу автомобіля.

Як паркуватися, коли є парктроник.

Парктронік являє собою пристрій, який визначає перешкоду та інформує про наближення до нього водія. Якщо автомобіль рухається в обмеженому просторі, парктронік попереджає про небезпеку того, що відстань до перешкоди занадто мало. Однак пам’ятайте, що парктроник є лише додатковим засобом, що полегшує рух задом, при парковці.

Парктронік складається з блоку управління, ультразвукових датчиків і радарів, звуковий (або світловий) індикатор відстані. Число датчиків може бути різним – від двох до восьми. Також іноді пристрій комплектується камерою заднього виду. Датчики, встановлені на задньому бампері, задіюються при включенні задньої швидкості.

Парктронік буває дуже зручним при русі в обмеженому просторі, а також при русі задом, парковці. При виконанні парковки задом можна повністю покладатися на датчики, так як можуть бути сліпі зони (особливо в центрі бампера, які можуть не спрацювати на такі перешкоди, як труби, дроту і т.п.). Тому слід орієнтуватися також по дзеркалах, а на парктроник орієнтуватися на відстань до перешкоди. Чим воно ближче, тим голосніше і частіше оповіщає парктроник про наближення небезпечної ділянки, також може бути і світлове попередження. Таким чином, можна виключити зіткнення зі стіною, бордюром та іншим перешкодою, здійснюючи парковку задом. Варто також врахувати, що пристрій може не спрацювати при сильному дощі чи забрудненні датчиків, попадання або замерзання води в них. Також парктроник не зможе оповістити водія про таких неприємних речах, як ями, каналізаційні люки, скло і т.д.

Як паркуватися в нічний час доби.

Парковка в темряві представляє велику небезпеку. У темний час доби можна не помітити різних перешкод, ям тощо Тому краще заїжджати в вибране місце передом, або спочатку перевірити обстановку, вийшовши з машини. При русі назад також включається фари заднього ходу. Проте вони не можуть забезпечити потрібної видимості, помітити всі перешкоди.

Значно допомагає при русі в темряві парктроник. При наближенні до різних перешкодам він подає відповідні сигнали. Також дуже корисним пристроєм є і камера заднього виду. З її допомогою можна побачити практично всю область позаду автомобіля (при паркуванні задом).

В цілому, все ж слід вивчити обстановку, перш ніж почати парковку. І, звичайно ж, необхідно рухатися повільно, постійно контролюючи простір навколо автомобіля.

Як паркуватися з причепом.

Причіп є дуже корисною річчю, дозволяючи перевезти великогабаритний вантаж. Однак керувати автомобілем з причепом набагато складніше, а рух заднім ходом взагалі може виявитися для деяких складним процесом. По-перше, автомобіль вже набуває великі габарити, значно подовжуючись. Але найголовніше, це те, що при різкому вивертанні керма і при високій швидкості може відбутися складання причепа.

Ще одне важке завдання – це паркування заднім ходом в гараж. Паркуватися необхідно наступним чином. Спочатку потрібно рухатися задом паралельно гаражу до тих пір, поки причіп НЕ проїжджає в’їзд в гараж. Зупинятися слід лише після проїзду причепом воріт гаража не менш, ніж на один метр. Після цього необхідно вивернути кермо до упору і заднім ходом повільно заїхати в гараж. При русі слід уважно стежити за траєкторією руху причепа.





Більше новин


Прокоментуй новину