Догляд за автомобільним кондиціонером

Одним з найпотрібніших в автомобілі вузлів є кондиціонер – це пристрій рятує водія і пасажирів в жарку пору року і дарує можливість насолоджуватися свіжістю і приємною прохолодою. Використовують його в основному літом і теплою весною або восени; багато хто воліє не відкривати вікно, щоб не допустити в салон зайву пил і бруд, і тоді кондиціонер стає справжнім рятівним засобом від спеки. Постійне користування увазі і постійний догляд, адже саме ці вузли найбільш схильні до зараження бактеріями.

Кондиціонер складається з кількох елементів: випарника, фільтра, підвідних фреон трубок, конденсатора, насоса, акумулятора, компресора та інших компонентів. Найбільш схильні до забруднення підводять трубки, випарник, фільтр і Конденсер. Якщо ваш кондиціонер перестав працювати, то саме з них потрібно починати огляд вузла.

Втрата працездатності кондиціонера може бути викликана кількома причинами – або один з компонентів забруднився і вивів з ладу всі пристрій, або попросту закінчилася охолоджуюча рідина – доливати її потрібно регулярно. При цьому не можна змішувати різні типи фреону, це може призвести до плачевного результату. Якщо ви не знаєте, який фреон залив виробник, краще звернутися в спеціалізований центр. Якщо ж ви впевнені, що фреон є, то потрібно чистити кондиціонер і вивчати його компоненти на предмет дефектів.

Частка автомобільного кондиціонера

Перш за все, огляньте підводять трубки – якщо на них є маслянистий осад, значить, вони не герметичні, а холодоагент втекти. Якщо вони піддалися глибокої корозії, то їх потрібно замінити.

Таким же чином оглядаємо інші компоненти, попередньо очистивши їх під тиском струменем чистої води. Особливу увагу варто приділити Конденсер, так як на нього постійно потрапляє бруд і сіль з доріг, а також випарника і фільтру, які розташовані в безпосередній близькості від салону.

Фільтр неминуче забруднюється від пилу й бруду, якщо ж водій або пасажири курять – елемент приходить в непридатність в рази швидше. Неприємний запах у салоні – перша ознака брудного фільтра, причому відновлювати його немає сенсу, потрібно міняти. Бажано це робити кожні 5-7 тисяч кілометрів пробігу.

Випарник – та сама ідеальна середу для розмноження хвороботворних бактерій, тут волого, тепло і брудно. Найчастіше автомобілісти схоплюють застуду саме через шкідливих мікроорганізмів. Випарник не обов’язково міняти, можна так само очистити його під струменем чистої води, висушити і поставити назад на місце.

Чистити кондиціонер необхідно регулярно, якщо ви віддаєте перевагу зайнятися цим самостійно, то на ринку пропонується маса спеціальних засобів для чищення та дезінфекції кондиціонера. Можна звернутися за цією послугою і в автосервіс або до офіційного дилера.


Не пропустіть