Догляд за свічками автомобіля

Про якість роботи свічки можна судити по увазі її електродів і теплового конуса ізолятора.

Якщо конус покритий чорним вологим маслянистим нагаром, то це ознака, що свічка дуже холодна для даного мотора. Це явище може вказувати на знос циліндрів і поршневих кілець мотора або на дуже високий рівень масла в картері.

Сухий темний нагар відвідує в підсумку довгої роботи мотора на холостому ходу або при незмінній їзді на низьких швидкостях і малої перевантаженні кара, також при прохолодних свічках.

Якщо конус ізолятора чистий, сухий, надзвичайно ясного, фактично білосніжного кольору, час від часу зі слідами оплавлення – це означає, що свічка дуже гаряча для двигуна або ж встановлено дуже раніше запалювання.

Звичайний колір ізолятора вірно працюючої свічки – від сірого до світло-коричневого (пісочного). Нагар фактично відсутня.

Термін служби свічок традиційно підходить 25 … 35 тис. Км пробігу автомобіля.

Свічки вимагають постійного очищення і регулювання зазору між електродами. При інтенсивній експлуатації кара ці операції йде створювати імовірно через кожні 10 тис.км. Якщо ж річний пробіг кара не перевищує 10-15 тис.км, то очищати свічки і регулювати зазор рекомендується двічі на рік – перед початком літнього та зимового експлуатаційних сезонів.

Для очищення свічок не можна використовувати гострі залізні предмети начебто викрутки або шила, бо ними просто зіпсувати або подряпати ізолятор. На подряпаному ж конусі ізолятора прискорюється і посилюється нагарообразование, а нагар шунтує електроди, свічка перестає працювати.

Придатний інструмент для очищення свічок – щітка з точкою металевого дроту.

Найкраще ж свічки очищати хімічним способом, який міститься в подальшому. Свічки знежирюють промивкою в бензині і просушують, після чого їх занурюють у гарячий 20% -ньш водний розчин ацетату амонію (інша назва – оцтовокислий амоній) і витримують у ньому протягом 25 … 30 хв при температурі не нижче 90’С ( можнож при слабенькому кипінні розчину). Після цього свічки прочищають твердої власний або капроновою щіткою, чудово промивають гарячою водою і просушують. Цю роботу йде проводити на відкритому повітрі, тому що з гарячого розчину виділяються пари оцтової кислоти.

Зазор між електродами свічки регулюють підгинанням бічного електрода, при цьому для вимірювання величини зазору йде використовувати не тонкий, а циліндричний щуп (відрізок дроту придатного поперечника). Справа в тому, що в підсумку зносу в бічному електроді з’являється виїмка, тому вимір плоским щупом дасть помилковий підсумок.





Більше новин


Прокоментуй новину