Як вберегти авто від мушок і жучків на трасі

Заліплена комахами передня частина автомобіля – невід’ємний атрибут літніх поїздок по трасі. Кілька десятків кілометрів зі швидкістю 100 +, і лобове скло, фари, номери і радіатор покриті розбитими жучками, комарами, мухами і іншою живністю.

Змивати цю криваву кашу доводиться не тільки в дорозі, але і відразу після поїздки, так як засохнувши, ця субстанція змивається ще гірше.

З цього, автомобілісти найчастіше приділяють більше часу противомоскітной роботі до поїздки. Серед «народних засобів» оберігання ЛКП від контакту з комахами в першу чергу можна назвати звичайний малярний скотч. Перед далекою дорогою по трасі їм обклеюють передню частину капота, передній бампер, корпуси бічних дзеркал – тобто все поверхні, що збирають літаючу живність.

Після приїзду на фініш маршруту скотч просто знімають і викидають. Розвитком «методу скотча» можна назвати аналогічне застосування поліетиленової пакувальної плівки. Нею можна закрити і фари. Правда, вночі так краще не їздити.

Про естетику тут теж можна навіть не згадувати. Машина з замотаної в плівку «мордою» нагадує палету з якимось товаром, що випала на трасі з кузова фури.

Більш хитромудрі автовласники, для полегшення своєї долі, обмазують перед поїздкою передню частину машини концентратом якогось прозорого автошампуня і дають підсохнути. Зауважимо, що «підсохнути» до твердого стану можуть далеко не всі миючі засоби. А напіврідкий шампунь на кузові вже на перших кілометрах шляху збере таку кількість пилу, що під ним щоб ви могли відрізняти колір кузова машини. Не кажучи вже про повну втрату прозорості фар. Тому замість шампуню умільці рекомендують використовувати звичайний клей ПВА. Він повністю висихає на повітрі. При необхідності утворену ним на кузові плівку разом з комахами можна легко зняти.

В крайньому випадку – змити, оскільки він водорозчинний.

Джерело avtovod.org.ua

Не пропустіть