Як замінити ШРУС і пильовик шруса?

ШРУС забезпечує передачу крутного моменту, коли кути повороту досягають до 70 градусів по відношенню до осі. Ці конструкції зустрічаються в системах приводу керуючих колесами легковиків, з незалежної підвіски. Шруси встановлюються на задніх колесах і передніх мостах позашляховиків. Шруси часто виходять з ладу при попаданні пилу, води і бруду в них. Ось чому важливе значення має їх періодична перевірка і огляд. Водієм повинні оглядатися гумові пильовики і чохли, на наявність подряпин, тріщин і пошкоджень.

Щоб замінити ШРУС потрібні інструменти і навички
Встановіть авто на ямі, підйомнику або естакаді, сли в масло з КПП. Не потрібно зливати рідину цілком, можна використовувати два літри. Деякими взагалі не зливається масло. Далі треба зняти і відкрутити переднє колесо, потім відкрутити його. Його слід відкрутити з боку, де знімається привід. Плоскою викруткою треба зняти захисний ковпачок, пробивши спідницю на гайці маточини бородком. Для роботи вам знадобитися помічник, який буде натискати на педаль гальма. Ви, звичайно, можете самі натиснути на неї, зафіксувавши відповідним упором маточину, щоб не було її повороту. Використовуючи накидний ключ або спеціальну головку відкрутіть ступичні гайку. Скористайтеся накидним ключем або головкою для відкручування двох болтів кріплять кульову опори на поворотному кулаці.

Довгою монтажної лопаткою висмикніть з отвору КПП привід. Це допоможе в подоланні опору стопорного кільця всередині ШРУСа. Після зачеплення корпусу ШРУСа, упріться в зливну пробку КПП і дійте ломиком як важелем, доклавши зусилля в сторону. Відтягніть вниз поперечний важіль від передньої підвіски і відведіть назовні амортизаторную стійку і поворотний кулак. Вийміть шлицевой кінець КПП, з маточини колеса спочатку внутрішнього, потім зовнішнього ШРУСа. Це досить трудомістким і вимагає великих зусиль. Завершіть демонтаж приводу і затисніть його в слюсарні лещата. Візьміть плоску викрутку для видалення двох хомутів з захисного чохла. Злегка посуньте пильовик Шруса для отримання доступу до обоймі шарніра всередині. Упріться в неї виколоткой, нанесіть удари молотком, для збивання обойми разом з конструкцією на валу приводу. Далі зніміть захисний чохол, з валу використовуючи плоску викрутку, промийте ШРУС і вал соляркою, щоб видалити мастило з деталей.

Огляньте деталі ШРУСа, стопорні, перевіривши їх знос, упевніться у відсутності пошкоджень. При наявності дефектів або пошкоджень деталей, їх слід змінити. Плоскою викруткою надіньте на чистий вал новий пильовик. Промитий ШРУС внутрішньої обоймою надіньте на вал до межі в стопорне кільце. Ці роботи мають здійснюватися за допомогою молотка та вибивачі. Зусилля мають бути прикладені до шліцу ШРУСа. Наповніть мастилом внутрішню частину ШРУСа і пильовик. Потім надіньте на корпус чохол плоскою викруткою і зафіксуйте на два хомутика. Ця ж робота повинна бути пророблена з іншим Шрусов. Потім зібраний привід треба встановити, в зворотному порядку. Замініть гайку маточини нової, затягніть її, використовуючи мінімальне зусилля 23 кгс м.


Не пропустіть