Нoвий Hyundai Tucson здивує дизайном

Компанія Hyundai веде роботи над кросовером Tucson наступного покоління. Про це в інтерв’ю Motor Authority заявив віце-президент по дизайну марки Сан Юп Лі. За його словами, автомобіль буде дуже сильно відрізнятися від моделей Hyundai. При цьому машина отримає кілька відомих рішень. Однак для того, щоб їх виявити, за словами Сан Юп Лі, доведеться уважно «придивитися». Всі інші подробиця про новинку тримаються в секреті. Також невідомі навіть приблизні дати запуску цієї машини.

В кінці березня нинішнього року Hyundai представив нову версію кросовера Tucson, яка стала частиною спортивної лінійки N Line. Світові продажі автомобіля повинні початися вже в травні нинішнього року.

Tucson N Line відрізняється від стандартних паркетників іншими бамперами, спереду з’явилися бумеранги ходових вогнів, а на кормі – класичні круглі патрубки випускної системи. Також машина відрізняється 19-дюймовими колесами, матовим декором замість хрому і чорним забарвленням корпусів дзеркал і спойлера. У салоні з’явилися сидіння з розвиненою бічною підтримкою і комбінованою оббивкою. До того ж інтер’єр пронизаний червоними швами, з’явилися інші накладки на педалях і змінений набалдашник важеля трансмісії.

Силові агрегати стандартні: в Європі для версії N Line запропоновані турбодизелі 1.6 CRDI (136 к.с.) і 2.0 CRDI (185 к.с.), а також бензиновий турбомотор 1.6 T-GDI (177 к.с.). Причому 48-вольтний стартер-генератор відтепер покладається не тільки старшому 2-літровому дизелю, а й молодшому агрегату 1.6 CRDI: він працює в рамках системи старт-стоп і допомагає в перші секунди розгону, а в комплекті з ним встановлюється літій-полімерна батарея ємністю 0,44 кВтг.

Втім, обвісом і декором відмінності версії N Line від «цивільного» кросовера не обмежуються. Машини з моторами потужністю 177 і 185 к.с. обзавелися переналаштованою підвіскою: передня стала жорсткішою на 8%, а задня – на 5%. Цим же версіям доступне інше калібрування рульового управління.




Не пропустіть