Автомобілістам готують примусове обмеження швидкості

В Європі готують нові правила для автовиробників. Нові правила можуть вступити в силу в 2022 році.

Вже через 3 роки на всі нові автомобілі, що продаються на території Європейського Союзу, в обов’язковому порядку будуть встановлювати близько 20 систем безпеки. Плани по масове впровадженню сучасних електронних систем вперше представили в минулому році. Буквально на днях вони були схвалені Європейською комісією, і, як очікується, вже в вересні будуть прийняті Європарламентом і країнами-членами ЄС.

У списку обов’язкових опцій є примусовий обмежувач швидкості, системи контролю за втомою і рівнем концентрації водія, а також своєрідний «чорний ящик», який буде зчитувати і зберігати показники бортових систем автомобіля. Крім цих помічників на всі автомобілі в ЄС пропонують встановлювати систему автоматичного екстреного гальмування, яка вміє виявляти автомобілі і пішоходів.

У більшості випадків, запропоновані системи в тому чи іншому вигляді вже присутні на сучасних автомобілях високого класу. Навіть так звані «обмежувачі» вже давно не нова технологія. Тільки ось до цих пір, максимальну швидкість з їх допомогою встановлювали самі водії. А згідно з новими правилами з 2022 роки за них це буде самостійно робити електроніка автомобіля. Спираючись на дані, отримані за допомогою вбудованого GPS-навігатора. Причому, кнопки відключення у опції не буде.

Нескладно здогадатися, що це рішення вже викликало масу незадоволених відгуків з боку автомобілістів. В цей же час, Єврокомісар з питань промисловості Ельжбета Беньковська, один з ідеологів проекту, вважає критику необгрунтованою і стверджує, що ефект від цього заходу буде порівнянний з обов’язковим введенням ременів безпеки.

Крім цього, нову реформу холодно прийняли в Асоціації європейських виробників автомобілів (ACEA). Там нові вимоги називають занадто складними для такого швидкого впровадження. Крім цього члени асоціації вважають, що сучасні електронні системи не настільки точні, і досить часто помиляються. А їх масове впровадження буде сильно витратним і ляже важким тягарем на автомобільну промисловість.

Варто відзначити, що на підпис Європейської комісії документ потрапив уже в більш лояльній редакції. Якщо раніше чиновники пропонували строго контролювати дотримання швидкісного режиму автомобілями, то тепер все ж залишили невелику лазівку для відступу від правил. У разі, якщо водієві все ж потрібно перевищити ліміт швидкості на ділянці, йому буде потрібно інтенсивніше натиснути на педаль акселератора. При цьому, помічник таким способом не деактивується повністю, а лише тимчасово послаблює «зашморг».

Джерело auto.ria.com

Не пропустіть