Огляд Ford Fiesta 2015: автомобіль, який принесе задоволення

0

Зовнішність обох кузовів навіває суперечливі відчуття. Пятидверка приємна зі своїми вираженими м’язистими формами, а ось седан виглядає незвично. Хоча, його спочатку створювали для Америки, в якій хетчбеки не користуються популярністю. Проте навіщо кузову приробили філейну частину від Мондео? Автомобіль здається громіздким, і позбавленим Правилно пропорцій, а ось хетчбек відмінно виглядає з будь-якого ракурсу.

2015_Ford_Fiesta_S_4dr_Sedan_16L_4cyl_5M_3718563

Інтер’єр провокує на подвійне враження. Архітектура – сучасна, і фактура – теж. Тоді як ергономічна складова йде на спад – великим водіям за кермом мало місця, і плечі злегка тисне. Хоча рульове колесо має регулювання в двох напрямках, є настройка сидіння водія по висоті. До маленьких дзеркал потрібно адаптуватися. Задній ряд – адекватний по простору з урахуванням приналежності до сегменту В. Іншими словами, місця достатньо при невисокому водія.

2015_Ford_Fiesta_S_4dr_Sedan_16L_4cyl_5M_3718584

Мультимедійна система виробництва Sony звучить посередньо. Користуватися дрібними клавішами на глянцевій панелі зручно. Тоді як маленькі підстаканники виглядають знущанням.

У чому основна відмінність між седаном і хетчбеком? – Величезне багажне відділення. Теоретично, тут трохи більше 450 кубів, хоча такі цифри не виглядають рекордними. На ділі ж тут цілком собі достатньо простору. Тому дачникам седан припаде до смаку. У пятидверка значно менше – всього 276 літрів.

Максимальна комплектація з мотором 1.6 літра і потужністю 120 сил комплектується шестиступінчастою роботизованою трансмісією PowerShift. І потрібно сказати, що це відмінна сумісність у разі з Фієста. Але є один огріх коробки – вона не встигає спритно переключитися вниз на початку інтенсивного прискорення. Інші режими для “робота” відпрацьовуються на п’ятірку. Робота м’яка, як у класичного «автомата», при цьому і економія палива йде.

2015_Ford_Fiesta_S_4dr_Sedan_16L_4cyl_5M_3718595

Але це цілком очікувано. Машина на тлі конкурентів тримається міцним середнячком. Але варто тільки виїхати на міські вулиці – як забуваєш про все на світі …

Дивно, але як звичайний міський хетч вміє так віртуозно керувати і гальмувати. Адже, за великим рахунком, Фієста цього вміти не зобов’язана, бо основне завдання перед нею стоїть – доставка від дому до роботи, і до магазину – за покупками. Однак фордівські інженери зробили споживачеві подарунок у вигляді керованості.

Автомобіль ідеально слідує командам водія. Він любить повороти. Відчуття від водіння наганяють в захват. Легка машина масою 1150 кілограмів ідеально слухняна і грамотно налаштована. А адже тут передня підвіска – примітивний Макферсон, і Такакі ж простенька задня балка … Однак налаштування просто прекрасні …

Поворот машин проходить “як по рейках”. На межі можливостей з’являється знос передньої частини. але до межі ще треба дійти, а поки можна насолоджуватися черговим поворотом. Чуйність Фієсти відчувається на підсвідомому рівні. При цьому, автомобіль не вимагає спеціальних навичок водіння – сів і поїхав.

Ще один плюс-гальмівна система. Конфігурація приводу педалі ідеальна, так само як і дії механізмів.

Витрата також радує. Середнє значення при активному водінні не перевищить дев’яти літрів на сотню. По ідеї, можлива заправка АІ-92, але для спокою краще звичайно ж АІ-95 …

Підсумок. Різниця в звичках між седаном і хетчбеків майже непомітна. І це добре. Ще краще, що тепер в бюджетному сегменті з’явився автомобіль, який може принести задоволення від водіння. Зовнішність хороша, і ходові якості приємні, та й марка надійна. Тому, якщо шукайте міську машинку, то придивитися у Фієсті просто зобов’язані.