Китайська компанія виводить на ринок серйозного конкурента Toyota Highlander (Фото)

Сьогодні, 15 липня, концерн SAIC почне продажі нового кроссовера Maxus D90 Pro на ринку Піднебесної, який вже назвали головним конкурентом Toyota Highlander. Повідомляється, що модель буде модернізована з точки зору доступного функціоналу і позашляхових характеристик. При цьому, поліпшення в зовнішності і інтер’єрі будуть мінімальними.

Так як кросовер Maxus D90 Pro відносно недавно зазнав глобального оновлення, в цій модернізації його зовнішність практично не змінилася. Автомобіль все також є середньорозмірний паркетник з несучою структурою кузова. У передній частині «китайця» встановлена ​​багатокутна решітка радіатора з наповненням у вигляді трьох горизонтальних планок. По краях від неї розташовані вузькі фари головного світла. Брутальності зовнішнім виглядом додає м’язистий бампер. На кормі можна відзначити наявність багатокутних ліхтарів, які з’єднані за допомогою хромованою планки. У довжину автомобіль витягнувся до 5005 мм при колісній базі в 2950 мм. Ширина новинки становить 1932 мм, висота – 1875 мм.

Інтер’єр китайської моделі як і раніше витриманий в двокольоровому чорно-коричневому стилі з додаванням хромованих елементів і яскравих вставок. Перед водієм встановлено трьохспицевий мультируль, за яким розміщена цифрова приладова панель. На центральній консолі височить витаючий екран інформаційно-розважального комплексу. Також варто відзначити установку незвичайного селектора перемикання КПП.

Під капотом автомобіля встановлюється один з двох силових агрегатів. Перший – дизельний 2,0-літровий мотор з подвійним турбонаддувом. Він може генерувати 163 і 218 кінських сил. Максимальний крутний момент дорівнює 375 і 500 Н*м, відповідно. У парі з даними агрегатом працює 8-ступінчаста автоматична КПП від ZF. Є в моторному лінійці і бензиновий двигун. Це 2,0-літровий турбомотор, що видає 218 к.с. і 350 Н * м тяги. Поєднується агрегат з аналогічною АКПП на 8 передач.

Також китайському кросу покладена інтелектуальна система повного приводу, що працює в семи режимах: автоматичний, економічний, спортивний, сніг, бруд, пісок і кам’яниста місцевість. Має автомобіль і блокування центрального і заднього диференціалів. Що стосується підвіски, то в новому Maxus D90 Pro використовується передня двохважіль незалежна система. Ззаду встановлений п’ятиважельна міст.


Не пропустіть