Полірування скла автомобіля своїми руками

Під поліруванням автоскла зазвичай розуміється видалення потертостей, залишених двірниками на поверхні автомобільних стекол. Полірування скла автомобіля своїми руками може виявитися процесом досить трудомістким. Однак цілком можливо впоратися з цим завданням і самостійно. Загалом, процес не вимагає особливих знань і вмінь, що перевищують навик користування електроінструментом. Тобто, якщо використання дрилі не викликає великих труднощів, полірування скла автомобіля своїми руками теж вийти.

1. Чим вигідна полірування стёкал самому.

На сьогоднішній день подряпане автомобільне скло є легкоустранімих проблемою. Полірування стекол автомобіля своїми руками дозволить заощадити фінансові кошти, а також виконати її з бажаним якістю. Немає необхідності витрачати гроші на придбання нового скла, а також його вклейку. Достатньо взяти в оренду не таке вже й складне устаткування і обзавестися необхідними витратними матеріалами. В результаті, полірування скла автомобіля своїми руками допоможе повернути його «заводську» прозорість. Хибна думка свідчить, що тільки неглибокі подряпини можливо прибрати самостійно. Однак це не так. По-перше, при самостійній роботі, кожен сам для себе є гарантом якості. По-друге, навіть своїми руками можна прибрати каламутні розлучення і подряпини. Для цього потрібно використовувати правильні матеріали і технологію роботи. Полірування, як самостійна, так і професійна не впорається лише з тріщинами і відколами скла. Відповісти на питання, як відполірувати скла самому, допоможе використання необхідного набору обладнання та матеріалів.

2. Електроінструмент та матеріали для полірування автоскла:

По-перше, знадобитися полірувальна машинка. В якості неї можна також використовувати дриль. Для дрилі необхідна спеціальна полірувальна насадка з оправленням для «липучки». За допомогою липучок до полировальной насадці будуть кріпитися фетрові полірувальні круги. Для подібних цілей зазвичай підходять кола «3М». Щоб не забризкати кузов автомобіля в процесі полірування використовується уривочная плівка. Також знадобляться малярський скотч, паперові серветки, чорний маркер для розмітки. Крім того, буде необхідна рідина для чищення скла та спецодяг. Також бажано вкрити від бризок плівкою стіни приміщення, у якому буде проводитись шліфування. Для процесу полірування також знадобитися полірувальний порошок. Один з варіантів – порошок «MATEQUS» (вимовлятися «матекус»). Необхідно зауважити, що полірування фар автомобіля мул його стекол процес, що не терпить поспіху. Тому, не рекомендується використання «болгарки», оскільки розвиваються обороти від 1700 і вище занадто високі.

3. Необхідні фінансові витрати.

Фінансові витрати легко підрахувати, знаючи поточну вартість використовуваного обладнання. У кожному разі, загальна вартість при розрахованому підході навряд чи перевищить мінімум пропонованих «офіціалами» послуг. Оскільки сам процес не розтягнеться на довго електродриль має сенс взяти в оренду. Це безперечно позначиться на загальній сумі ремонту.

4. Підготовка стёкал до полірування.

Перед початком процедури полірування потрібно визначити ступінь пошкодження скла – помутніння і «затерте». При такому підході полірування стекол своїми руками може зайняти менший час. У цьому випадку відпадає додаткова шліфування, а також знижується ризик виникнення ефекту спотворення стекол. Ступінь пошкодження визначити досить просто. Найпоширенішим і легко вбираючимся є потертість від роботи двірників. Зазвичай воно виникає, коли сам двірник має дефект і приносить пошкодження склу. Такий склоочисник краще відразу замінити. Теоретично також можна видалити дуже глибокі подряпини і надщерблені. Однак такі дефекти краще пропустити, оскільки при їх шліфовці на склі може піти «хвиля». Також можливе утворення «лінзи». При наявності відколів скло необхідно замінити. Шліфування в даному випадку не придатна.

5. Процес і технологія полірування стёкал.

Сам процес можна описати таким чином. Автомобіль укривається плівкою, пропускаючи тільки скло. Краї місця шліфування оклеиваются малярським скотчем для захисту від проникнення пилу під плівку. Полірувальний порошок розлучатися водою до пастоподібної консистенції. Паста наноситися на скло, на невеликій площі і поступальними рухами шліфується фетровим кругом. При поліруванні машинку потрібно тримати так, щоб коло не прилягає повністю до площини скла. Нехай кут меду колом і склом становить хоча б кілька градусів.

Полірування фар своїми руками. Проводиться практично за тим же принципом. Замість фетрового кола використовується абразивний матеріал із зернистістю від 600 і вище. Наприклад, це може бути Abralon. Крім того, знадобитися поліроль для кінцевої доведення, наприклад Polish-2000.

Як висновок можна ще раз порадити не поспішати. Якщо брати тільки лобове скло, то весь процес може зайняти від 4:00 і більше. Додатково потрібно зауважити, що під час процедури необхідно дотримувати акуратність. Попадання на коло пилу або часток піску призведе лише до виникнення додаткових подряпин.


Не пропустіть