КІА Спортейдж 4 (2015-2019) недоліки. Чи варто купляти на вторинному ринку

Слід звикати до того, що автомобіль це не лише дизайн та технічні характеристики, але й експлуатаційні цифри.

На прикладі корейського кросовера Kia Sportage IV покоління спеціалісти магазину запчастин КІА ШОП зробили декілька важливих висновків.

Висновок перший. Цифри загальні

Новий кросовер Kia Sportage четвертого покоління можна було купити в Україні від 17 до 22 тисяч євро залежно від комплектації.

На вибір нашому покупцеві пропонували два двигуни — 1,6-літровий бензиновий мотор (132 сили 161 Н∙м крутного моменту), та турбодизель потужністю 177 сил та крутним моментом 265 Н∙м.

В основній масі КІА Спортейдж 4 в Україні були передньопривідними. Це, звичайно, відбивалось на ціні, але говорити про вільне відчуття на слизьких дорогах та навіть мокрій траві не варто.

Для бензинового мотора пропонували як механічну КПП на 6 ступенів, так і АКПП.

До того ж була цікава опція у вигляді 7-діапазонної роботизованої коробки передач із двійним зчепленням.

Ресурс такої трансмісії становив близько 200 000 км, якщо не зловживати тягою.

Висновок другий про КІА Спортейдж 4. Споживацький

Безумовно, це комфортний автомобіль з безліччю допоміжних систем. Які, до речі, формують певну магію корейського автопрому.

Шкіряні сидіння, шкіряне кермо, безліч регулювань тих самих сидінь та клімат-контролю, електроніка на обслуговуванні салону, звуку та маса додаткових фішок в КІА Спортейдж 4 покоління 2015-2019 р.в.:

  • просторий комфортний салон;
  • чудова ергономіка;
  • немаленький багажник у порівнянні з європейськими конкурентами, наразі офіційні дані говорять про 450 літрів;
  • підігрів лобового скла, сидінь та заднього скла;
  • мультифункційне кермо з можливістю керувати мультимедійкою, кліматом, круїз-контролем;
  • маса корисного обладнання в базовій комплектації (електросклопідіймачі, кондиціонер, медіацентр з тачскріном, литі диски та багато іншого).

У порівнянні з іншими корейцями, з ергономічної точки зору тут жодних проблем.

Дехто навіть порівнює Kia Sportage з Toyota, причому на користь корейця. Все під руками, до кожної кнопки швидко звикаєш.

Але є й проколи. Наприклад, дверцята багажника стовідсотково забруднять ваш одяг, якщо вони не обладнані електроприводом. А це прерогатива топових версій.

Висновок третій. На нас економлять

Це факт. Подивіться в салон топової версії Kia Sportage 4. Половина з того, що здається шкірою — не шкіра. Менше з тим. Салон у Спортейджі достойний. Але варто глянути під капот, як відкривається інша картина.

Тож, двигун 1.6 л Gamma T-GDI виконаний з алюмінієвого сплаву. Мається на увазі блок циліндрів та головка.

Основні проблеми попереднього двигуна, G4KD, випливали в подряпинах на стінах циліндрів. Новий мотор, який корейці представили у 2015 році, мало відрізняється від попередника.

Турбодвигун G4FJ на КІА Спортейдж 4 залишив собі ту ж саму архітектуру, що означає одне — задири в циліндрах залишаться, але за умови турботливого ставлення до якості мастила та фільтрів, капітальний ремонт можна відтягнути до 300 тисяч км пробігу.

Зробити це нескладно. Варто просто міняти запчастини Кіа Спортейдж, масло та фільтри згідно з рекомендаціями виробника. Змінюючи масло та фільтр, ми повністю оновлюємо систему змащення, але при виборі мастила все ж варто дослухатися до порад виробника.

Перші признаки недоглянутого двигуна Kia Sportage четвертого покоління прості:

  • зайвий шум підшипника турбіни, може випливати навіть на пробігу до 120 тисяч км;
  • голосна робота форсунок — очевидна провина власника, потрібно заправлятись на перевірених заправках;
  • висока витрата масла, це сигнал про критичне становище кілець та стінок гільз.

В цілому, перший власник Kia Sportage 4 покоління не відчує на собі ніяких неприємностей геть до пробігу у 220 000 км.

Але при купівлі КІА Спортейдж 4 покоління 2015, 2016, 2017, 2018, 2019 р.в. з рук потрібно ретельно перевірити декілька важливих моментів:

  1. Компресія в циліндрах.
  2. Стан мастила в картері.
  3. Стан каталізатора, перевіряється за допомогою спеціальних приладів.
  4. Стан системи зміни геометрії впускного колектора.
  5. Важливо оглянути систему змінення фаз CVVT.

Висновок четвертий. Чи варто купляти

Комфортний, стильний, тяговитий. Однозначно варто, але перед купівлею слід детально ознайомитися з вадами двигуна, про які ми згадували.

На вторинному ринку України Kia Sportage четвертого покоління не втрачає позицій.

За передньопривідний кросовер з двигуном 1,6 л та механічною КПП у 2021 році продавці просять близько 20 тисяч доларів залежно від пробігу. Повнопривідна версія оцінюється у 22 тисячі.

Більшість машин було куплено в офіційного дилера, тому майже всі вони обслуговувались з дотримуванням регламенту виробника.

На кузовне залізо також нарікань мало. Але краще, аби бути спокійним за стан порогів, порожнин днища, крил та лонжеронів, обробити їх при нагоді антикорозійним покриттям.


Не пропустіть