Стало відомо, чому не можна надовго залишати автомобіль без руху

Експерти пояснили, чому не можна надовго залишати автомашину без руху

Батарея

Через пару тижнів простою може розрядитись акумуляторна батарея. Якщо вона вже не нова і прослужила кілька років, то через зростання внутрішнього опору заряд починає знижуватися. Під час літніх поїздок часті навантаження на генератор і АКБ могли призвести до скорочення ресурсу батареї, і навіть невеликий простій на початку осені може призвести до несподіваної втрати заряду, якщо вночі були заморозки.

Таким чином, перед тривалою стоянкою краще дати АКБ максимальний заряд. Зробити це можна, здійснивши багатогодинну подорож. Однак за перших ознак нестабільної роботи краще купити новий акумулятор.

Олива та іржа

При тривалому простої олива осідає в картері, залишаючи внутрішні поверхні ДВЗ і КПП без захисту. Під час нічних похолодань на поверхні випадає роса, покриваючи металеві стінки вологою. На деяких деталях можуть виникнути легкі осередки іржі, які надалі можуть розвинутись у велику проблему.

Запуск без оливи

Дефіцит оливи після тижневого простою обертається ще й підвищеним зносом компонентів, що труться при холодному запуску. Олива знову прокачується по системі змащення, але для цього потрібен час, і перші секунди двигун працює на знос. Це небезпечно при температурах нижче 5 градусів.

Привід газорозподільного механізму

Під час тривалого простою починаються окислювальні процеси усередині двигуна внутрішнього згоряння. Якщо агрегат має наліт на внутрішніх поверхнях клапанів, то велика ймовірність того, що через тиждень простою вони почнуть закисати. Навантаження на привід газорозподільного механізму збільшуватиметься. Тому запуск старого двигуна після тривалого простою пов’язаний із низкою ризиків.

Іржа на гальмівних дисках

Якщо після дощів залишити транспортний засіб з мокрими гальмівними вузлами на пару тижнів без руху, та ще й у калюжі, то високий ризик того, що іржа з’явиться на гальмівних дисках. Спочатку це буде легкий рудий наліт, а потім він чорніє і згодом формується у кірку. Якщо водій вчасно не зробить проточки і не позбавиться іржі, то корозія почне руйнувати гальмівні колодки.

Кондиціонер

Надовго без роботи не можна залишати і кондиціонер. З холодоагентом у магістралі циркулює спеціальна рідина, яка змащує насос та патрубки. Мастило необхідне також і компресору, який стискає газ і перетворює холодоагент на рідину.


Не пропустіть