Штучний інтелект значно покращить якість машин Ford: відомо як

Ford залучив штучний інтелект (ШІ) для контролю якості на виробництві, використовуючи систему Vision на основі платформи Maximo від IBM. Ця система здатна виявляти різні дефекти на конвеєрі, такі як кривизна кузовних панелей або відсутність шильдиків. Використання звичайного мобільного телефону для фотографування деталей довело свою ефективність, і Ford сподівається, що завдяки ШІ вдасться підвищити якість продукції.

У 2023 році на заводі Ван-Дайке щомісяця встановлювалися в середньому 40 масляних насосів із дефективними гумовими ущільненнями. Після впровадження ШІ у квітні 2024-го не було зареєстровано жодного такого випадку. Штучний інтелект здатний виявляти 463 типи виробничих помилок, включаючи деформацію панелей кузова та відсутність фіксатора дверної ручки. Він також може виявити неправильні або відсутні шильдики, порівнюючи знімки компонентів з 30 іншими зображеннями нормальних чи дефектних деталей, що займає всього дві секунди.

ШІ вже використовується на 20 заводах Ford у всьому світі, і компанія сподівається, що електроніка допоможе скоротити кількість відкликань автомобілів, за якою Ford лідирує серед американських виробників уже три роки поспіль.


Не пропустіть