Ремонт АКПП своїми руками

При проблемах з коробкою автомат, можна вибрати два шляхи: йти в автосервіс або відремонтувати АКПП самостійно. Самостійний ремонт ризикований через складного технічного пристрою АКПП і щоб її відремонтувати, потрібен чималий досвід подібних робіт, або помічника, що володіє подібними знаннями. При ремонті коробки автомат також необхідна попередня діагностика несправностей, для чого потрібне спеціальне обладнання на зразок діагностичних сканерів. Коробка автомат складається з гідротрансформатора, планетарного механізму, масляного насоса і радіатора. До стандартних неисправностям цього механізму відносяться стукіт або скрегіт при перемиканні швидкостей, відсутність передач верхнього діапазону або задньої, а також при перемиканнях може відбуватися пробуксовка. Зазвичай при виникненні несправностей автомата на щитку приладів з’являється індикація несправності.

При ремонті АКПП проводиться повна та часткова заміна несправних деталей. Щоб відремонтувати автоматичну коробку передач, потрібно її демонтувати і розібрати.

Спочатку треба зробити демонтаж масляного насоса, який закріплений на кілька болтів.
Знявши насос, ви побачите блоки фрикціонів. Не забувайте про зняття вала насоса, розташованого в центральному валі, щоб він не забився. Якщо побачите пропалені підшипники, їх треба замінити.
Центральний вал включає стопорне кільце, його потрібно зняти. Потім треба зняти обойму блоків фрикціонів. При виявленні деталей з ознаками перегріву і згорілими фрікціонами, їм потрібна заміна.
Зніміть стопорні кільця і ​​приберіть диски і фрикціони. Якщо накладка на фрикціоні зруйнована, диски не зможуть працювати. Треба промити обойму дисків фрикціонів, використовуючи солярку або гас.
Проведіть огляд барабана і визначте, наявність слідів перегріву. Якщо необхідно, проведіть заміну зовнішнього корпусу.
Під барабаном розташовується сердечник від планетарного механізму і гальмівна стрічка. Стрічка повинна бути обстежена на можливі пошкодження.
Після зняття кришки масляного фільтра треба вийняти поршень, який треба промити і замінити гумові кільця.
Далі треба розібрати фрикционно-планетарний механізм і перевірити цілісність всього механізму і його окремих частин.
Звичайно, вищеописану інструкції не можна вважати вичерпним керівництвом по самостійному ремонту автоматичної коробки передач. Однак вона допоможе визначитися з порядком проведення ремонтних робіт, що дозволить домогтися більш якісного виконання всього цього процесу. Не потрібно забувати, що будь-які дії по самостійному ремонту АКПП можуть вилитися в ще більші проблеми з коробкою, тому перед тим як що-небудь починати, необхідно зважити всі аргументи, і прийняти найвірніше рішення.


Не пропустіть