Експерти назвали 5 частих помилок при сезонній заміні шин

Експерти назвали 5 найчастіших помилок, які водії допускають при сезонній заміні шин. Вартість процедури не найнижча, тому багато власників транспортних засобів вирішуються провести її самостійно.

Відкриває список найчастіших помилок недотримання техніки безпеки. Для економії на монтажі багато тримають літній і зимовий комплекти безпосередньо на колісних дисках. Завдяки цьому не потрібно оплачувати перебортування, як і балансування. Процес заміни коліс автомобілісти проводять з використанням штатного домкрата, проте в більшості випадків інструмент не є найнадійнішим. Щоб уникнути зриву авто з підпірки потрібно прийняти ряд заходів безпеки і забезпечити додаткову точку стійкої підтримки.

Також багато автомобілістів використовують домкрат неправильно. У нижній зоні порогів є спеціальні укріплені області, на які і потрібно спирати підпірку. Вони можуть мати різний вигляд, включаючи прорізи, «будиночки», петлі або вушка. При покупці авто бажано відразу вивчити його особливості за допомогою інструкції. Перед підйомом корпусу домкратом потрібно знайти рівну площадку для максимальної стійкості транспортного засобу. Особливу обережність слід проявити при розміщенні авто на грунтовій поверхні. Для вирішення проблеми з податливим грунтом можна використовувати дошку.

Нерідко водії занадто сильно або слабо закручують болти. Надмірне зусилля може привести до підвищення ризику поломки через деформацію конструкції колеса. Недостатньо затягнуті кріплення ризикують «розпуститися» під час руху на дорозі, що створює аварійну ситуацію. Експерти попереджають про неприпустимість різних «вольностей з різьбленням». Обов’язково болти повинні наживляти вручну і тільки потім докручувати інструментом, оскільки в іншому випадку є ризик пошкодження нарізки. Частою помилкою є і змазування гайки зі шпилькою для полегшення установки і зняття колеса.


Не пропустіть