Названо спосіб уберегти турбований двигун взимку

Експерти назвали спосіб як уберегти турбомотор в зимовий період.

Турбовані агрегати набирають все більшої популярності. Автовиробник масово встановлюють їх при складанні моделей, так як дані двигуна можуть забезпечити прекрасні динамічні характеристики. Відзначимо, що вони значно економічніші.

Однак дані агрегати теж не ідеальні. Їхні проблеми можуть бути виявлено лише в холодну пору року. Кожен автовласник в зимовий період року стикається з холодним пуском двигуна. З атмосферними агрегатами даний процес проходить набагато легше. Справа полягає в матеріалі, з якого був зроблений блок циліндрів. У нових турбодвигунів він алюмінієвий, а у «атмосферників» – чавунний.

Так, останній агрегат значно стійкіший до великих перепадів температур. Відзначимо, що причина також полягає в конструкції деяких двигунів. У зв’язку з цим агрегат потрібно було добре прогрівати перед початком руху.

Крім того, захисне покриття циліндрів теж руйнувалося за досить короткий час, що призводило до капітального ремонту двигуна. Черговою проблемою стала турбіна, охолодження якої відбувається під час довгої стоянки. Як підсумок, мастило відстоюється, після чого потрібен час для того, щоб всі робочі поверхні деталей не відчували його дефіциту.

У тому випадку, якщо завести даний агрегат і відразу почати рух, то механізм зноситься через досить короткий час. Так приблизно після 2500 об/хв турбіна починає швидко нагріватися, то трапляється температурне розширення матеріалів. Вузол зазнає великі навантаження при значному перепаді, що може привести до серйозної проблеми.

Фахівці радять в обов’язковому порядку прогрівати двигун, навіть після невеликої стоянки. Варто лише завести двигун і постояти кілька хвилин. Так, буде вистачати всього п’яти хвилин для того, щоб мастило надійшло до всіх деталей.


Не пропустіть