Як зберегти АКПП справною. 6 корисних порад водієві

Автоматична трансмісія часом здатна пережити сам двигун, правда таке можливо лише в тих випадках, коли власник машини поводився з нею дбайливо. Редакція підготувала кілька порад для тих, що хоче зберегти відмінний робочий стан «автомата» якомога довше.

1. Фірмова трансмісійна рідина надійно захистить коробку передач. Правда варто пам’ятати, що проводити її заміну (якщо це технічно можливо) найкраще відразу з фільтром, в якому накопичуються основні відкладення.

2. На час заміни робочої рідини впливає не тільки пробіг. Багато що залежить від стилю їзди. При різких і частих прискорень коробка отримує високе навантаження, що для неї шкідливо. Тому так звана їзда «газ в підлогу» вимагає більш частого обслуговування АКПП.

3. Слід регулярно стежити за рівнем трансмісійної рідини навіть після планової її заміни. Невеликий недогляд співробітника СТО може привести до подальшого дорогого ремонту.

4. Машини з «автоматом» не варто використовувати для буксирувань. Якщо на самому початку 90-х багато водіїв керувалися правилом буксирування автомобілів з АКПП «50 на 50» (швидкість не вище 50 км/год і відстань не далі за 50 км), то зараз дане правило автовиробники найчастіше зміщують в сторону «30 на 30», а то й повної заборони буксирування, рекомендуючи в таких випадках використовувати евакуатор.

5. Взимку необхідно прогрівати не тільки двигун, а й трансмісію. Зробити це можна перед початком поїздки, переключивши селектор в режим «D» і постоявши в ньому хоча б кілька хвилин.

6. При парковці на схилі найкраще користуватися ручним гальмом, причому активувати його необхідно перед тим, як селектор трансмісії буде переведений в положення “паркінг”. Так можна знизити навантаження на трос приводу управління коробкою і уникнути подальших проблем.


Не пропустіть