Експерти розповіли, чому не треба зберігати авто в теплому гаражі взимку

Автоексперти зазначили, що технічним вузлам машини різкі перепади температур не є корисними. Якщо з теплого гаража виїхати на 20-градусний мороз, то охолодження буде швидким. Насамперед страждає лакофарбове покриття кузова.

Справа в тому, що різні матеріали мають різну теплопровідність. Через те, що деталі кузова починають коробиться від низьких температур, на фарбі з’являються мікроскопічні тріщини та здуття. Коли з холоду автомобіль заїжджає назад у теплий гараж, через різку зміну температур починається зворотний процес. Чим частіше це відбувається, тим більше ушкоджень зазнає кузов машини.

Ще одна проблема від перепаду температур – конденсат, який проникає у мікротріщини на кузові та викликає корозію. Також від підвищеної вологості страждає електрика. Крім того, перепади температури погано впливають навіть на підвіску. Насамперед виходять з ладу гумометалеві шарніри, опори та пильовики. Нарешті, конденсат накопичується і в бензобаку, а про наслідки наявності води в паливній системі нам добре відомо.

Звичайно, у гаража є і багато плюсів. Акумулятор менше втрачає заряд, а двигун легше запускається. Масло в моторі застигає не так сильно. Експерти вважають, що краще за все зберігати автомобіль в холодному гаражі, який добре провітрюється.

Джерело Тарантас

Не пропустіть