Чому накопичується нагар в бензинових ДВЗ і як його позбутися

Накопичення відкладень усередині двигуна є звичайною проблемою, що впливає на процес згоряння паливо-повітряної суміші, що зменшує працездатність агрегату та підвищує споживання палива. Причинами утворення нагару є несправності у роботі двигуна, такі як детонація, неефективне згоряння або проблеми з паливною системою, а також брудні фільтри.

До інших факторів, що сприяють утворенню нагару, належать:

Несвоєчасна заміна моторного мастила, що веде до його перегріву та пригорання, особливо в області поршневих кілець, що перешкоджає ефективному відводу тепла.

Їзда на малих оборотах, внаслідок чого збільшується проникнення картерних газів у камери згоряння, що сприяє неповному згорянню палива та утворенню нагару.

Порушення в роботі двигуна через втрату натягу ременя або ланцюга ГРМ, що призводять до порушення синхронізації системи газорозподілу та неповного згоряння палива.

Щоб запобігти утворенню відкладень, необхідна регулярна діагностика та технічне обслуговування двигуна, включаючи своєчасну заміну мастила та підключення автомобіля до діагностичного обладнання.

Для підтримки двигуна в оптимальному стані рекомендується їздити на далекі відстані та періодично збільшувати обороти двигуна вище 3–4 тисяч обертів за хвилину, що сприяє більш ефективному згоранню паливо-повітряної суміші та запобігає накопиченню нагару. Використання бензину з високим октановим числом може суттєво зменшити ризик утворення нагару.


Не пропустіть