Плюси і мінуси низькопрофільною гуми

Деякі автолюбителі воліють ставити на свій автомобіль низькопрофільні шини. Які вони мають переваги, які недоліки і чи варто наслідувати приклад тих, хто на них вже перейшов? Любителі автомобільного тюнінга серед перших модифікацій, які здатні перетворити звичайну тачку в круту, завжди називають саме низькопрофільну гуму. Колеса, які мають великий радіус дисків і вузьку смужку гуми, надають автомобілю більш агресивний вигляд, роблять його красивішим. Але не можна забувати, що будь-які конструктивні зміни неодмінно позначаються на ходових якостях машини, порушуючи плани і розрахунки її розробників. А ось в позитивну сторону або негативну – це вже інше питання.

Кожна нова модель автомобіля випереджає попередниць за технічними характеристиками. Виробники намагаються робити їх більш потужними і швидкісними. Чим більше швидкість розвивається, тим вище повинні бути гальмівні якості машини. Домогтися цього можна двома способами: збільшенням розміру гальмівного диска в діаметрі і площі зіткнення з дорогою шини. Гальмівний диск в розмірах обмежений тільки діаметром обода колеса. Збільшення діаметра колісного диска тягне за собою зменшення висоти профілю. Площа ж контакту шини з дорожнім полотном зростає за рахунок збільшення її ширини. Крім поліпшення гальмівних якість, завдяки цьому з’являється додатковий обсяг для повітря, який скорочується за рахунок зниження профілю.

Таким чином, з низькопрофільною гумою автомобіль отримує значне збільшення швидкісних і гальмівних характеристик. Низький профіль призводить до значно меншого розгойдуванню при входженні в поворот. Покращене зчеплення разом з цією якістю забезпечують кращу керованість модифікованому автомобілю. Однак не все так райдужно, як може здатися. Зменшений об’єм повітря в шині знижує амортизаційні якості, які безпосередньо позначаються на стані підвіски і ходової частини в цілому на нерівних дорогах. Знижується і ресурс диска, який з низькопрофільними шинами набагато простіше пом’яти або розколоти.


Не пропустіть