Сім шкідливих звичок автомобілістів, які призведуть до дорогого ремонту
Деяким людям властиво часто наступати на одні й ті ж граблі. Найчастіше подібне відбувається зовсім не через якісь дурниці, а скоріше від банальної ліні і шкідливих звичок. Так, наприклад, багато автомобілістів регулярно роблять речі, які не просто прямо шкодять машині, але і значно підвищують підсумкову вартість найближчого планового технічного обслуговування або ремонту. Вихід тільки один: від шкідливих звичок потрібно позбавлятися.
1. Дотягувати до заправки «на парах»
Автомобіль потрібно заправляти при першій же можливості. Їзда з майже пересохлим баком Не додає машинці здоров’я. В першу чергу через те, що осад, що накопичився в баку, починає потрапляти в паливний насос і засмічувати його фільтри. Закінчиться все може тим, що одного не чудового ранку машина просто не заведеться.
2. Рука на важелі, нога на педалі
У дуже багатьох автомобілістів є два страшних гріхи по відношенні до трансмісії: одні тримають руку на важелі перемикання передач, інші – кладуть ногу на педаль зчеплення. Деякі водії примудряються робити і те, і інше відразу. Ці звички згубно впливають на деталі коробки передач і зчеплення, скорочуючи ресурс.
3. «Топити» на непрогрітому двигуні
В інтернеті зламана не одна сотня списів навколо дилеми: прогрівати чи не прогрівати мотор автомобіля. Сперечатися насправді не має ніякого сенсу, тому що важливо інше. А саме те, що будь-яке підвищене навантаження на непрогрітий силовий агрегат впливає виключно негативно. Як мінімум, двигун піддається тепловому удару. Корінь проблеми в тому, що різні елементи силового агрегату зроблені з різних матеріалів, а тому і поводяться при різкому нагріванні і посиленого навантаження вони по-різному.
4. Ігнорувати «ручник»
Не можна залишати машину на ухилі і не використовувати при цьому гальмо стоянки. Однаково справедливо це як для автомобілів з МКПП, так і для автомобілів з АКПП. Насправді ж, варто використовувати старий-добрий ручник навіть тоді, коли автомобіль був залишений начебто на абсолютно рівній ділянці. Власне, для цього дане пристосування в машині в першу чергу і потрібно.
5. Ганяти на високій передачі
Постійна їзда на занадто високій передачі явно не додає автомобілю здоров’я. Безумовно, більш висока передача дозволяє скоротити витрату пального. А тому, чим швидше на неї переключитися – тим краще. Однак, все це в кінцевому підсумку абсолютно не корисно для силового агрегату.
6. Постійно пригальмовувати
Регулярні пригальмовування говорять про дві речі. Перша – манера їзди такого автомобіліста дуже далека від ідеальної. Друга – подібна практика істотно прискорює знос елементів гальмівної системи. Як це не дивно, проте гальмівні колодки не гумові і досить легко і швидко приходять в непридатність!
7. Не звертати увагу на графік ТО
Нарешті, ніщо не впливає на автомобіль в довгостроковій перспективі так само згубно, як систематичне ігнорування терміну проведення технічного обслуговування. Якщо не перевіряти елементи конструкції автомобіля, то не можна буде і своєчасно зреагувати на необхідність здійснення ремонту. А це в свою чергу може призвести до постійного погіршення ситуації і підвищення кінцевої вартості «рятувальних» процедур, коли машина вирішить зламатися остаточно.