Названо Топ-7 кращих бізнес-седанів, як альтернатива для Toyota Camry

Всесвітньо відомий і вічно популярний седан Toyota Camry сьогодні продається у всіх країнах світу, від Японії до Саудівської Аравії, від Європи до Америки, від Австралії до ПАР. Певна річ, культовий японський седан цінують за комфортабельність, надійність і практичність. Але чи не можна знайти йому гідну альтернативу? Звісно, що можна! Ми в MMR.net.ua зібрали ТОП-7 на нашу думку найкращих альтернатив для седана Toyota Camry, при чому відштовхуючись винятково з мас-маркет сегменту. Преміум-верхівку залишимо на потім.

В нашу підбірку входять доволі різнохарактерні моделі, серед який є вишукані бізнес-седани (Hyundai, Kia, Citroen) та представники Е-класу, які  більше орієнтовані на сімейні цінності і простоту в експлуатації (Nissan, Honda, Chevrolet). Читайте далі короткий екскурс до кожного з наведених автомобілів і чому всі вони здатні замінити собою Toyota Camry як в базовій, так і в топовій 3.5-літровій ітерації.

7. Toyota Avalon

  • Країна: Японія;
  • Рекомендована версія: 3.5 V6 бензин (305 к.с.);
  • Недоліки: не економічний, дороге обслуговування.

Почнемо з спорідненої з Camry 4-дверки бізнес-класу Avalon (2018-2022). Флагманський седан навіть не дочекався планового рестайлінгу, як вже був знятий з конвеєра. Причина – люди вибирали дешевшу Toyota Camry, а вишуканіший і просторіший Avalon залишався в тіні сестри. Хай там як, ця модель завжди була альтернативою для одноплатформового Lexus ES, і її обирали ті люди, котрим пафос і гламур довкола преміального бренду здавались надто приторними.

Седан високого класу від Toyota оснащувався двома бензиновими двигунами: 2.5-літровим з гібридною системою (218 к.с.) та 3.5-літровим V6 (305 к.с.). Обидва працювали лише в парі з АКПП, але гібрид з безступеневим варіатором, а шестициліндрова версія з 8-діапазонним гідротрансформатором. Також пропонувалася повнопривідна версія, але лише з атмосферним 2.5-літровим двигуном потужністю 210 к.с. За даними mmr.net.ua, сьогодні в Україні ледве вживані Avalon вартують $30-40 тисяч.

6. Kia K5

  • Країна: Корея;
  • Рекомендована версія: 2.5 турбо бензин (290 к.с.);
  • Недоліки: погана оглядовість, обмежений ринок.

Шкода, що новий Кіа К5 (2019 –) не продається в Україні. Для тих, хто не знав – це ідейний послідовник Кіа Optima, яка вже називалася як К5 для деяких ринків і раніше, а вже тепер цей індекс став глобальним остаточно. Останнє покоління стало суттєво більшим за попереднє і тепер може вважатися класичним седаном бізнес-класу (Е-сегмент). У список оснащення седана входять оббивка салону шкірою, передні крісла з електричними регулюваннями та підігрівом, двозонний клімат-контроль, проекційний дисплей, бездротове заряджання для смартфона, аmbient-підсвітка салону тощо.

Для Кіа К5 доступні лише бензинові мотори (і газові – для домашнього ринку Кореї). 2.0-літрові двигуни видають 152 л. с., 160 л. с. (оснащений системою зміни висоти підйому клапанів), а 2.5-літровий агрегат з розвиває 194 л. c. Також є турбомотори: 1.6 (180 к.с.) і 2.5 (290 к.с.), з комбінованим упорскуванням палива. Всі двигуни оснащуються 6- та 8-ступеневими АКПП (гідротнасформатор) тоді як найбільш потужний – 8-ст. АКПП (роботизований).

5. Citroen DS9

  • Країна: Франція;
  • Рекомендована версія: 1.6 турбо бензин гібрид (250 к.с.);
  • Недоліки: варіабельність виконань вузька.

Можна сказати, що седан DS 9 (2020 –) на сьогодні є флагманом усього французького автопрому. Серед його характерних рис – головна оптика з трьома поворотними модулями (світло фар змінюється залежно від дорожніх та погодних умов) та вертикальними ДХС, а також сагітальна хромована лінія на капоті. Ззаду ж увагу привертають насамперед фари з ромбоподібним малюнком та світлодіодна смуга стоп-сигналу, винесена за кришку багажника, а також червоні конусоподібні ліхтарі на задніх стійках – відсилка до класичного Citroen DS 19 / DS 21. Ручки дверей сховані врівень з дверними панелями.

Базовою силовою установкою для DS 9 є скромний 1.6-літровий бензиновий турбомотор (215 к.с.), який передає тягу на передні колеса за допомогою 8-ступеневої АКПП (гідротрансформатор). Але, на думку mmr.net.ua, найвдаліша версія седану – це гібридна модифікація, де той же двигун разом з електромотором видають сумарно 250 к.с. В чому різниця, спитаєте ви? Витрати пального у змішаному циклі для звичайного DS9 становлять 7.4 л/100 км, тоді як гібридна версія витрачає лише 1.6 літра бензину для тієї ж відстані.

4. Chevrolet Malibu

  • Країна: Америка;
  • Рекомендована версія: 1.5 турбо бензин (165 к.с.);
  • Недоліки: відсутність модифікації 1.8 гібрид.

Chevrolet Malibu (2018 –) має прекрасне співвідношення ціна / якість. Причиною для цього є першочергово демократичний прайс-лист на моделі Chevrolet в Північній Америці, де цей великий седан досі користується чималим попитом. Там це справжній народний автомобіль! Після 2019 року для Північної Америки Malibu пропонуються тільки з двома бензиновими агрегатами: 1.5 турбо (165 к.с.) та 2.0 турбо (255 к.с.). Останній працює в парі з 9-ступеневою АКПП (гідротрансформатор) і забезпечує прекрасну динаміку. Втім, ми рекомендуємо звернути увагу на більш ощадливий варіант, який агрегатується з безступеневою АКПП (варіатор) і витрачає 7.5 л/100 км у змішаному циклі.

Була ще гібридна модифікація з двигуном 1.8, але її перестали випускати через рік після оновлення Malibu в 2018-му, тож знайти саме її після рестайлінгу на вторинному ринку буде дуже важко. Chevrolet Malibu цінують за величезний багажник (445 л), затишний і просторий салон і достойну якість виконання. Так, тут не дуже сучасна мультимедійна система і немає такого «бізнес-опціоналу», як в Citroen чи Toyota, але натомість седан Chevrolet більше орієнтований на сімейні цінності та практичність .

3. Nissan Altima

  • Країна: Японія;
  • Рекомендована версія: 2.5 бензин (191 к.с.);
  • Недоліки: примхливі АКПП Jatco.

Nissan Altima (2018 –) пропонує багато простору, сучасний дизайн та високий рівень активної і пасивної безпеки. У 2023 році великий японський седан зазнав планового рестайлінгу, в ході якого отримав новий передній бампер і решітку радіатора, оновлений логотип марки та переглянутий список оснащення. Так, наприклад, з’явилась нова мультимедійна система з величезним сенсорним екраном в салоні. Варто зазначити, що в Китаї, на противагу глобальній Altima, оновлення відбулося на іншим сценарієм і там ця машина позиціонується як більш дорога річ, ніж в Північній Америці чи країнах Передньої Азії.

Окрім стрімкого і стильного дизайну Nissan Altima може порадувати хорошим силовими агрегатами. Базовим є 2.5-літровий бензиновий «атмосферник» (191 к.с.), а  також  пропонується 2.0-літровий турбомотор  (251 к.с.). Для мотора 2.5 доступна повнопривідна модифікація. Усі версії Altima оснащені виключно безступеневою АКПП типу варіатор. Як результат – пристойна паливна економічність, а саме 8.1 л/100 км у випадку повнопривідної або 251-сильної версії. А «базова» Altima споживає лише 7.4 л бензину на 100 км.

2. Honda Accord

  • Країна: Японія;
  • Рекомендована версія: 2.0 бензин гібрид (204 к.с.);
  • Недоліки: відсутність МКПП і повного приводу, як колись.

Подібно до Nissan Altima, седан Honda Accord (2023 –) остаточно перекочував у Е-сегмент, залишивши сильний відрив від компактного Civic. Важливо уточнити, що тут ми в mmr.net.ua говоримо про вже останню, 11-ту, генерацію Honda Accord, дебют якої відбувся у 2023 році. Відтепер японський седан має дві силові установки на вибір. Базова з 1.5-літровим бензиновим турбомотором (195 к.с.) і безступеневою АКПП (варіатор) показує середню витрату пального в розмірі 7.3 л/100 км. Дорожчою альтернативою їй слугує гібридна версія з атмосферним 2.0 (сумарно 204 к.с.) і варіатором, що споживає 5.3 л бензину на кожні 100 кілометрів.

Нова Honda Accord є великим і практичним автомобілем. Щоправда, низький дорожній просвіт (13 см) доволі обмежує придатність седана бізнес-класу для суворої експлуатації. Немає також в Хонди і повного приводу, хоча раніше такі версії в моделі Accord були. Головна суть моделі – забезпечувати комфортне і безпечне пересування 4-5 чоловік в салоні. Тут тихо і затишно в салоні, як може бути тільки в седанах, але і водій не сумуватиме – драйверські якості, в т.ч. реакції на руль і стійкість у поворотах тут дуже чуйні і збалансовані.

1. Hyundai Sonata

  • Країна: Корея;
  • Рекомендована версія: 2.5 турбо бензин (290 к.с.);
  • Недоліки: іноді жорстка на колесах 245 / 40 R19.

Красуня Sonata після оновлення 2023 року здатна спокусити багатьох шанувальників традиційного 3-об’ємного кузова. Попри свої крупні габарити, модель не виглядає масивною, навпаки, в ній читається стрімкість, пропорцій і баланс. Їздові характеристики також на висоті, особливо коли мова про бензинову «турбочетвірку» 2.5 (290 к.с.), яка працює в парі з 8-ступеневою АКПП (робот з подвійним щепленням). З даним мотором седан бізнес-класу здатен набрати першу «сотню» за 6.2 с.

Є також у нової Сонати і дві гібридні модифікації, при чому обоє також не розчаровують в плані динаміки – 8.3 та 8.5 с в розгоні 0-100 км/год. Перша з них є звичайним паралельним гібридом, яка використовує як основу 2.0-літровий бензиновий мотор (195 к.с. сумарно) і витрачає 5.0 л/100 км у змішаному циклі. А інший гібрид – плаг-ін – поки що доступний лише на домашньому корейському ринку і потребує всього лиш 1.8 л бегнзину / 100 км.


Не пропустіть