Найбільш незвичайні автомобілі радянського виробництва

Про них знають лише деякі, пише sobkor.net
У більшості людей радянський автопром асоціюється з чимось нудним і буденним. Мало хто знає, що і в СРСР створювали вельми незвичайні автомобілі. Пропонуємо вам дізнатися про декілька таких машинах.
1. НАМІ-ЛуАЗ «Прото».
Авто 1989 року випуску. Чотиримісний автомобіль міг похвалитися сталевим каркасом, захисними знімними панелями і сидіннями, які розкладалися, утворюючи просторе ліжко. Інженери так і не запустили цей позашляховик в серійне виробництво.
2. НАМІ 0288 «Компакт»
Мініатюрне авто могло б знайти величезну популярність, якби не розвал СРСР. Так, автомобіль здобув успіх на тодішньому автосалоні в Токіо і посів п’яте місце серед 30 претендентів.
3. ЗІС-112
Спортивне авто важило майже 3 тонни і мало довжину 6 метрів. Повертати на такій машині було не просто, зате на прямій автомобіль творив чудеса.
4. Москвич-408 “Турист»
Кабріолет з’явився в 1964 році і розганявся до 130 км/год. На жаль, ця модель «Москвича» була випущена лише в двох примірниках, так як всі виробничі потужності кинули на виробництво «класичної» 408 моделі.
5. «Охта»
Авто було розраховане на сімох пасажирів. Його головна особливість – салон-трансформер. Передні сидіння розгорталися на 180 градусів, а середній ряд можна було перетворити в стіл.
6. ЗІЛ-4102
Передбачалося, що це авто сподобатися членам уряду країни. Авто оснастили потужним двигуном і новітньою акустичною системою. Але, Горбачов не оцінив старання інженерів.
7. ВАЗ-2702 «Поні»
Ще в 70-ті автобудівники поставили собі за мету створити електромобіль-вантажівку для середніх перевезень в межах міста. Однак, ВАЗ-2702 «Поні» провалив всі випробування і так і не був запущений в серійне виробництво.