Топ-10 бюджетних автомобілів, які зникли з продажу в Україні

Які недорогі моделі автомобілів зникли з продажу в Україні за останні декілька років

В Україні бюджетні автомобілі стають дефіцитом. Вибір нових машин вартістю до 15 тисяч доларів дуже обмежений. За великим рахунком сьогодні цю нішу займають китайські і французькі бренди та російський «АвтоВАЗ». Щоправда, продукція останнього, незважаючи на низькі ціни, не користується попитом серед українців.

А ось інші марки фактично поставили хрест на ринку недорогих автомобілів в Україні. Це стосується навіть корейських виробників, моделі яких традиційно вважалися більш доступними ніж європейські, японські чи американські.

Давно зникли з продажу й вітчизняні бюджетні моделі. Але за ними, скоріш за все, майже ніхто не сумує. Тому ми і не будемо їх згадувати. До добірки MMR потрапили лише іномарки, які тишком-нишком пропали з продажу за останні декілька років.

Toyota Yaris

Yaris був найдешевшим автомобілем Toyota в Україні. Але «малюк» не користувався великим попитом. Мабуть, саме через це японці вирішили прибрати його з нашого ринку.

Нове покоління Toyota Yaris дебютувало восени 2019 року. Головним нововведенням найменшої моделі японської марки стала гібридна силова установка, до складу якої увійшли бензиновий трициліндровий двигун об’ємом 1,5 літра і електромотор.

У списку оснащення вказані проекційний дисплей, акустична система JBL, бездротова зарядка і мультимедійна система Toyota Touch з сенсорним дисплеєм.

Також у квітні 2020 року Toyota на базі Yaris представила маленький гібридний кросовер, який отримав позначення Cross. При цьому новинка значно відрізняється від звичайного «Яріс».

Hyundai i10

Модель i10 – найменший хетчбек Hyundai. І він відмінно підходить для міста. Але більше не продається в Україні.

Нове покоління i10 дебютувало в 2019 році. Хетчбек отримав більш динамічний дизайн екстер’єру і незначно збільшився в габаритах.

У салоні з’явився восьмидюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи, який височить над центральною консоллю і візуально об’єднаний з панеллю приладів.

Мультимедіа підтримує Android Auto і Apple CarPlay.

Ford KA+

KA+ – це була найдешевша модель Ford в Україні. Пропонувалася вона як в кузові хетчбек, так і седан. На обидві версії встановлювалася всього одна силова установка: 1,2-літровий атмосферний бензиновий двигун, який працював в парі з 5-ступінчастою «механікою».

До списку оснащення Ka+ входить мультимедійна система з 6,5-дюймовим сенсорним дисплеєм, підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Також автомобіль має систему Ford MyKey, що дозволяє обмежити використання деяких функцій автомобіля. Наприклад, обмежити максимальну швидкість руху або гучність аудіосистеми.

Volkswagen Polo Sedan

Цієї осені з офіційного сайту українського представництва Volkswagen зникла найдешевша модель німецької марки в Україні – Polo Sedan. Причиною «втечі» стала країна походження авто. Автомобіль збирають в Росії. А з 2020 року імпорт легкових машин, вироблених в країні-агресорі, заборонено.

Модель було розроблено для Росії та країн Азії. Але з 2011 року вона продавалася й в Україні. Найдоступніша версія седана пропонувалася з 1,6-літровим бензиновим атмосферним мотором, який працював в парі з 5-ступінчастою «механікою».

Citroen C1

Citroen вирішив вивести з українського ринку свою найменшу і доступну модель – міський хетчбек C1. Нинішнє покоління автомобіля дебютувало в 2014 році. «Малюк» пропонувався на вибір з одним з двох бензинових моторів:

  • літровим на 68 кінських сил;
  • 1,2 літра на 82 кінські сили.

Мотори можуть поєднуватися або з 5-ступінчастою «механікою», або з 5-діапазонним «роботом». Найпотужніший варіант набирає першу «сотню» за 11 секунд. Середні витрати палива – 4,3 літра на 100 кілометрів.

Peugeot 108

Peugeot 108 пішов з українського ринку слідом за своїм «братом» Citroen C1. У плані технічних характеристик і оснащення автомобілі нічим не відрізняються. У стандартне оснащення хетчбеків входить шість подушок безпеки, електричний підсилювач керма, система стабілізації і обмежувач швидкості.

За доплату можна встановити камеру заднього виду і систему автоматичного управління світлом.

Skoda Rapid

Rapid – бюджетна модель Skoda, яку в Україні досить часто закуповували державні структури. Але, незважаючи на високий попит, чеська компанія вирішила прибрати «Рапід» з українського ринку.

Skoda Rapid оснащувалась 1,6-літровим бензиновим мотором, який видає 110 кінських сил. Двигун працює в парі з 5-ступінчастою «механікою». Щоб розігнатися до «сотні» такому автомобілю потрібно більше 10 секунд. Проте витрата палива в змішаному циклі – всього 4,7 літра на 100 кілометрів.

Hyundai Accent Classic

Accent Classic був найдешевшою моделлю Hyundai в Україні. Приставка «Класик» в назві автомобіля означає, що перед нами Hyundai Accent в кузові попереднього – четвертого – покоління, якому вже близько 10 років.

Представники Hyundai в Україні запевняли, що Accent Classic виробляється в Кореї. Хоча була підозра, що ці машини везуть з Росії. Як би там не було, але імпорт корейської «класики» в Україну припинився.

Автомобіль оснащувався 1,4-літровим бензиновим мотором, який видає 100 кінських сил та 133 Нм крутного моменту.

Great Wall C30

Great Wall C30 був одним з найдоступніших седанів в Україні. Автомобіль оснащували 1,5-літровим мотором, який видавав 97 кінських сил. В оснащення моделі входила система АBS, передні подушки безпеки, парктронік, кондиціонер, CD-плеєр і бортовий комп’ютер.

Проте китайська компанія вирішила відмовитися в Україні від бренду Great Wall та перейти на іншу марку – Haval, яка спеціалізується на кросоверах.

Chevrolet Niva

Chevrolet Niva – проект бюджетного позашляховика. Довгий час його розробкою займалися російський «АвтоВАЗ» та американська General Motors. Але після початку в Росії патріотично-шовіністичного божевілля американці вирішили відмовитися від спільного з росіянами проекту. Після чого автомобіль зник з продажу в Україні.

Повнопривідний позашляховик оснащувався безальтернативним 1,7-літровим бензиновим двигуном потужністю 80 кінських сил і 5-ступінчастою «механікою».

Втім, не виключено, що у майбутньому цю модель «АвтоВАЗ» буде виробляти самостійно. Але чи повернеться вона в Україну – велике питання.

автор Віталій Єрмаков, спеціально для MMR.net.ua


Не пропустіть