Топ-10 «автомобілів-втікачів», які мають повернутися в Україні (Фото)

Які зниклі моделі автомобілів можуть з’явитися в Україні знову

Автомобільні «втікачі» іноді повертаються. Наприклад, нещодавно ми побачили повернення Hyundai Accent. Ця модель зникла з автосалонів після заборони імпорту автомобілів з Росії, а старий акцент саме там і збирали. Але корейці знайшли вихід – привезли в Україну модель індійського виробництва.

Проте «Акцент» – далеко не єдина модель, яка має повернутися в українські автосалони. Тому MMR вирішив відібрати найцікавіші повернення, на які можуть чекати українські автолюбителі.

Деякі з цих автомобілів в Україні ще не встигли забути. А ось інші навіть майже зникли з вітчизняних доріг. І їх повернення для когось може стати справжньої несподіванкою.

Hyundai Creta

Hyundai Creta зникла з українських автосалонів цього року. Цей автомобіль імпортувався з Росії. Але після заборони легковиків російського походження українському представництву марки довелося відмовитися від моделі. Проте дія заборони закінчується вже 1 січня 2021 року. І, якщо її не подовжать, «Крета» знову зможе перетинати український кордон без перешкод.

Та якщо навіть автомобілі російського виробництва залишаться в Україні під забороною, «Крета» все одно може повернутися, адже цю модель також збирають в Індії. Тож Hyundai може зробити так само, як і з Accent.

Renault Captur

Renault Captur зник з продажу в Україні у 2020 році. Але, скоріш за все, автомобіль знов з’явиться у вітчизняних автосалонах вже у 2021-му. Бо маленькі міські кросовери стають все більш популярними.

«Каптур» повернеться в Україну вже в новому поколінні, яке дебютувало в 2019 році. Вперше модель отримала електрифіковану версію. В основі гібридної силової установки – 1,6-літровий бензиновий двигун, який доповнюють два електромотора.

Замість аналогової приладової панелі відтепер «Каптур» можна замовити з цифровою «приборкою», а на центральному тунелі вдалося розмістити бездротову зарядку для смартфонів.

Citroen C4

Прихильники марки добре пам’ятають хетчбек Citroen C4. Через низьку популярність компанія прибрала модель с продажу. Але незабула про неї. На цей раз з C4 вирішили зробити кросовер, який побудували на одній платформі з новим Peugeot 2008.

Новий С4 отримав фірмову підвіску Citroen, яку порівнюють з «килимом-літаком».

Скоріш за все, в Україні новинка з’явиться у 2021 році. У лінійці моторів слід очікувати на дизельні агрегати потужністю 110 та 130 кінських сил. Топовою трансмісією стане 8-ступінчастий японський «автомат» (як на Peugeot 2008).

Volkswagen Polo Sedan

Volkswagen Polo в кузові «седан» зник з продажу у 2020 році після заборони імпорту автомобілів з Росії. Але вже приблизно за місяць дія заборони закінчується. Тож, судячи з усього, седан «Поло» знов з’явиться у продажу.

«Поло» змінив покоління в 2017 році. Вперше в своїй історії автомобіль отримав цифрову приладову панель. Також в оснащення хетчбека увійшла мультимедіа, якою можна керувати жестами, і бездротова зарядка для смартфонів.

В Європі хетчбек пропонують на вибір з одним з п’яти моторів: чотири бензинових і один дизельний.

Nissan Note

Nissan Note – ще одна колись популярна модель в Україні. Сьогодні навіть важко згадати, коли вона зникла з продажу. Але є всі шанси, що у 2021-му «Ноут» знову з’явиться в українських автосалонах.

Нещодавно японська компанія презентувала хетчбек нового покоління. Його побудували на одній платформі з Nissan Juke та Renault Captur.

На передній панелі нового Note розташований єдиний інформаційний блок, до якого увійшли два екрани розміром дев’ять і сім дюймів. Більший відповідає за мультимедійну систему і навігатор. Другий виконує функцію цифрової «приборки».

Suzuki Grand Vitara

Виробництво Suzuki Grand Vitara припинили у 2014 році. Але нещодавно стало відомо, що компанія має намір відродити модель вже у 2021-му. Щоправда, ніякою інформації про новинку немає.

Grand Vitara може стати буквально великою версією «Вітари». Можливо, навіть з третім рядом сидінь. Така модель зможе конкурувати з популярними в Україні Toyota RAV4 та Mazda CX-5.

Це буде найбільший кросовер в лінійці Suzuki в Україні. Хоча в Європі також представлений Across – це «сузуківська» версія Toyota RAV4. Чомусь до українських покупців цей автомобіль так і не дістався.

Mitsubishi Lancer

Хто не пам’ятає Mitsubishi Lancer, той, мабуть, зовсім не цікавиться автомобілями. Для України ця модель колись була майже культовою. Але у 2017 році її зняли з виробництва.

Проте після того, як співвласником Mitsubishi став альянс Renault-Nissan, з’явилася інформація про те, що Lancer відродиться у вигляді кросовера. Скоріш за все, новинку побудують на одній платформі з Nissan Juke та Renault Captur.

А ось стилістично новий «Лансер» буде схожий на концепт e-Evolution (на фото), що дебютував ще 2017 року.

Opel Mokka

Колись Opel Mokka вже продавався в Україні. Але щось з цією моделлю у німців не склалося. І вони прибрали її з ринку. Проте у 2021 році має повернутися вже нове покоління кросовера.

Нова Mokka дебютувала у вересні цього року. Модель разюче відрізняється від попередника. Новинка отримала об’єднані під хромованим кантом в єдину деталь фари і радіаторну решітку.

Крім того, у Mokka ефектна двоколірне забарвлення кузова: в контрастний колір пофарбовані не тільки стійки і дах, а й капот з радіаторною решіткою.

Peugeot 108

Peugeot 108 зник не тільки із України. Цю модель через низький попит взагалі було знято з виробництва. Але «малюк» має повернутися у вигляді кросовера для міста.

Новачок може бути побудований на базі Peugeot 2008. Що стосується моторної гами, то французи могли б запропонувати ряд бензинових двигунів, починаючи з 75-сильного в якості базового, позбавивши лінійку дизельних агрегатів.

Citroen C1

Повернеться у вигляді кросовера і рідний брат Peugeot 108 – Citroen C1. Концепт такого автомобіля – Urban Ride – було презентовано ще 2014 року (на фото). Від звичайного хетчбека він відрізнявся позашляховим обвісом та додатковим дорожнім просвітом.

Крім того, С1 Urban Ride отримав унікальний відтінок кузова і зсувний дах із тканини, такий самий, як і у звичайної версії хетчбека.

автор Віталій Єрмаков, спеціально для MMR.net.ua


Не пропустіть