Топ-10 нових моделей авто, які найкраще підійдуть для ЗСУ

Силами наших волонтерів на фронт щотижня прибуває чимало автомобілів, на яких покладена найголовніша в їх «житті» місія – рятувати і допомагати українським військовим. Але зазвичай вибирати доводиться з вживаних автомобілів, зокрема із закордонних аукціонних площадок – це тема для окремого посту.

А в даному випадку ми виокремимо деякі нові автомобілі, на які варто звернути увагу в контексті допомоги армії. Бо, як кажуть деякі волонтери сьогодні, на допомогу ЗСУ необхідні бойові робочі автомобілі, а не такі, які будуть витрачати гроші і час в сервісах чи майстернях. Тобто якщо кошти дозволяють закупити певну партію нових авто, то це також хороша інвестиція. Нехай їх буде менше, зате служитимуть вони за призначенням.

От ми в MMR.net.ua зібрали Топ-10, на нашу думку, варіантів новеньких авто для допомоги у цій національно-визвольній війні нашим ЗСУ. Відштовхувались від того, що взагалі реально в даний час придбати і що коштує найбільш адекватних грошей. Критерії зрозумілі: надійність і практичність на перше місце. Погнали.

  1. Isuzu D-Max (попереднє покоління)

Починаємо з пікапів. Найдешевший варіант – японський роботяга Ісузу D-Макс попереднього покоління. Максимально спартанське виконання з дизельним двигуном 1.9 (163 к.с.) ніби як можна зараз купити за 21.615 доларів. Мова іде про попереднє покоління моделі, випущене ще в 2021 році, яке залишилось на складах. Пікап буде в 5-місному 4-дверному виконанні, з повним приводом,  все ок.

  1. Isuzu D-Max

Новий Ісузу D-Max взагалі ще не дебютував офіційно в Україні, але він може стати цікавим для міжнародних волонтерських організації тощо. Максимальна надійність і якість Ісузу в цій генерації нікуди ще щезла, тут ніяких проблем. Зате Двигун можна придбати тяговитий – це 3.0-літровий дизель на 190 к.с. Трансмісія з ним за замовчуванням 4х4. Вага буксирування – 3.5 тонни, вантажопідйомність – до 1 тонни. До прикладу, в Польщі така машина коштуватиме до 30.000 доларів США. За 28 тисяч можна буде взяти все те саме, але з мотором 1.9 (150 к.с.) і заднім приводом.

  1. Mitsubishi L200

Схожий автомобіль за своїми якостями – середньорозмірний японський пікап Мітсубіші L200. Він також дуже витривалий, незламний і довговічний. Окрім того, «Ель 200» славетний своєю фірмовою системою повного приводу Super Select, але то в дорожчих комплектаціях. А за орієнтовно 28 тисяч доларів повний привід буде, але Easy Select – класичний «парт тайм» з жорстким підключенням «передка». Базовий двигун – 2.4-літровий «дизель» на 154 к.с. КПП – механічна.

  1. Iveco Daily

Переходимо до фургонів. Тут Івеко Дейлі поза всякою конкуренцією. По-перше, в нього найбільший зі всіх у класі авторитет як дуже надійного робочого інструмента. Це стосується не тільки якості зборки, матеріалів електропроводки, «двигунів-мільйонників» і т.д. Адже сама конструкція в Дейлі єдина у класі – рамна. Великі вантажі (навіть перевантаження) і розбиті дороги Івеко переносить найкраще в класі.

Ну а по-друге, зараз в Україні на фургон та шасі Івеко Дейлі діє акційна ціна – 27 тисяч доларів США. Це просто подарунок.

  1. FIAT Ducato

Не такий всесильний, але не менш надійний в експлуатації – ФІАТ Дукато зараз взагалі розпродують за якісь смішні 23 тис. доларів. В такому разі буде пропонуватися дизельний мотор об’ємом 2.3 літра потужністю 130 к.с. і 6-ступенева «механіка». Головна відмінність від Івеко – тут немає потужної рами і буває лише передній привід. Як відомо, підрозділ FIAT Commercial істотно відрізняється за своєю репутацією і, як наслідок, успішністю на ринку від легкової продукції бренду. Мова про вдалість моделей і, головне, їх високу надійність. Хоча останні повістки, як-от перелицьований з «французів» PSA Добло або той же Дукато, але з 2.4-літровими моторами від Пежо-Сітроен, – це тривожні сигнали того, що скоро навіть комерційна лінійка італійської марки має ризик зазнати краху.

  1. Volkswagen Crafter

Фольксваген в своєму стилі не соромиться закочувати губу і лупити цінник близько 32 тисяч доларів за базову версію свого повнорозмірного фургона – Крафтера. 140-сильний 2.0-літровий дизельний двигун, передній привід, 6-ступенева «механіка» – ось «техпаспорт» такої машини. Щоправда, лише за якісь тисячі-дві-три доларів зверху можна взяти повнопривідного Крафтера – цілком собі виправдана модифікація, зважаючи, для чого взагалі ми його розглядаємо сьогодні. Це єдиний фургон з формулою 4х4 в цьому списку. Повнопривідні Івеко Дейлі також бувають, але в їх випадку мова іде скоріше про екстремальні всюдиходи за 80-100 тисяч євро, аніж про просто фургон зі всіма ведучими колесами. Тому їх, нажаль, ми і так відкидаємо.

  1. Renault Master

Цінова політика Рено щодо Мастера схожа до такої у Фольксвагена. За модифікацію з мінімальними габаритами – Мастер L1H1 –  і скромним «дизелем» 2.3 на 125 к.с. з переднім приводом потрібно віддати 29 тисяч доларів США. Тоді як за більш-менш універсальну L2H2 з таким самим двигуном – вже більше $30.000. «Топова» версія L4H3 з 2.3-літровим мотором на 165 к.с. і заднім приводом вартуватиме вже 36 тисяч доларів. Грубо кажучи, що за ціною, що за якостями, що за надійністю, – Рено Мастер іде «нога в ногу» з Фольксвагеном Крафтер. Вибір за вами.

  1. Citroen Jumpy

Переходимо до середньорозмірних фургонів. Сітроен Джампі пропонується нам лише в одній варіації – це 2.0-літровий 150-сильний передньопривідний панельний вен. Це хороший міцний автомобіль для роботи і бізнесу, а в нашому випадку – для життєво важливої логістики на полі активних бойових дії. От тільки ціна «така собі» – 28 тисяч доларів. З одного боку – виправдано, з другого – згадуєш за акційні Івеко та ФІАТи – і зразу хочеться знизити вартість Джампі до тисяч 20-ти 😉

  1. FIAT Doblo

Отож, «каблучки»! А що, ви думаєте, вони не знадобляться? Дарма! Особливо такий розтягнутий «пиріжок» як ФІАТ Добло Максі (в нас зараз доступний лише такий). З бензиновим «атмосферником» 1.4 (95 к.с.) і переднім приводом він пропонується за смішні 12 тисяч доларів! КПП – 5-ступенева «механіка». 6-швидкісна трансмісія – прерогатива дизельної версії 1.6 (105 к.с.) – за $16.300. Теж непогано! Поки є час, варто купувати ось такі, справжні, ФІАТи Добло, адже скоро не буде і їх. А з ними – і легендарної витривалості і надійності.

  1. Renault Express

Субкомпактний комерційний вен або просто: Рено Експрес. Хороша машина: маневрена, містка, прутка. Мінімальна вартість – також близько 12 тисяч доларів, за бензинову модифікацію 1.6 (110 к.с.) і 5-ступеневу «механіку. Дизельний мотор 1.5 потужністю 95 к.с. агрегатується з 6-швидкісною ручною трансмісією. Ціна такого фургона підскочить до 15 тисяч доларів. Одним словом, можна брати! Лиш би були фінанси.


Не пропустіть