Огляд нової Honda Accord: характеристики, комплектації, пераваги та недоліки

Honda Accord 2023 року — це абсолютно нове покоління моделі, яке є вже 11-м за рахунком. Ми в MMR.net.ua вирішили пролити світло на деякі ключові аспекти цього японського седану, зокрема і нате, що відтепер це остаточно автомобіль бізнес-сегменту, а не середнього, як колись. Проте все по порядку.

Позиціонування та конкуренти

З моменту появи у 70-х роках минулого століття, модель Honda Accord стала іконою бренду. Довший час це був середньорозмірний седан (або на додачу ще універсал, для ринку Європи), проте, починаючи з 9-го покоління, модель почала віддалятися від традиційних цінностей автомобіля середнього класу (D-класу), ставши більшою за габаритами, проте простішою в деталях (як-от звичайний упор ля капоту чи дешево обшитий багажник). Причиною цих змін став фокус на північноамериканському ринку і полишення Аккордом Європи.


Втім, з виходом 11-ї генерації Honda Accord вже остаточно переступила сегмент і тепер це без сумніву повноцінний гравець бізнес-класу (Е-класу). Його довжина – 4 971 мм, ширина – 1 862 мм, висота – 1 450 мм, а колісна база дорівнює 2 830 мм. Тож головними конкурентами Хонди тепер мають стати Toyota Avalon та Kia K7, якщо говорити про ринки Передньої Азії чи Китаю. Якщо ж мова зайде про Північну Америку – основний ринок збуту цієї моделі – то прямими конкурентами їй виступатимуть седани Chrysler 300 та Dodge Charger. Можна розглядати як конкурентів і однокласників преміум-сектору, як-от Lexus ES, Audi A6, Volvo S90 або Mercedes-Benz E-Class, BMW 5 series та Jaguar XF. Щоправда їх вартість в 1.5-2 рази перевищує заявлені Хондою цифри.

Силова установка

Для нового Аккорда доступні два варіанти силових установок. Базовою є версія з 1.5-літровим рядним 4-циліндровим бензиновим двигуном з турбонаддувом, що видає 192 к.с. потужності та 260 Нм крутного моменту. Коробка передач доступна тільки одна, автоматична, а точніше безступеневий варіатор. З ним Аккорд споживає бензину близько 7.3 л/100 км. Механічна трансмісія відтепер для моделі не доступна.

Інша модифікація великого седану Honda – гібридна. У ній 2.0-літровий бензиновий «атмосферник» сумарно з електромотором видає 205 к.с. та 335 Нм. «Автомат» тут  також за типом безступеневого варіатора e-CVT.  Витрата палива – 5.3 л/100 км. Привід для обох модифікацій Accord – стандартної і гібридної – виключно передній.

Попри те, що новий Аккорд 11-го покоління технічно має багато спільного з попередньою генерацією, між ними є кілька ключових відмінностей. Окрім відсутності вибору між «механікою» та «автоматом» для базової версії, відтепер не буде можливості вибору 252-сильного двигуна 2.0 турбо, яким колись комплектувалася комплектація Sport. Виходить, що у 2023 році Honda вирішила відмовитися від потужного 4-циліндрового мотору, зосередивши свої зусилля на економічних гібридних виконаннях. Японські розробники впевнені, що нова гібридна версія флагманської моделі буде достатньо швидкою для своїх покупців. Зрештою, Honda заявляє, що нова технологія з подвійним електромотором є більш чуйною, ніж стара гібридна система.

Підвіска та налаштування

Як відомо MMR.net.ua, для Accord 2023 року були внесені деякі зміни в конструкцію шасі. Головною метою було зберегти всі переваги попереднього покоління, проте водночас додати деякі риси, необхідні для автомобіля бізнес-класу, де відтепер знаходиться ця модель. Інженери Honda приділили особливу увагу тому, щоб зберегти Accord якомога більш спортивним у їзді завдяки його переналаштованій незалежній підвісці по колу. Японці покращили підшипники кріплення передньої підвіски та кульові шарніри, щоб зменшити тертя, а отже, покращити загальне відчуття від керма. Колія коліс нового Accord 2023 року також на 1 см ширша, ніж у минулорічного автомобіля, що ще більше покращує стабільність і керованість, а також допомагає автомобілю досягти більш мускулистої стійки.

Оснащення та технології

Салон нової Honda Accord відповідає стандартам бізнес-класу, хоч і видається доволі скромним за своєю архітектурою, якщо порівнювати з Toyota Avalon чи навіть Kia K7. Дизайн інтер’єру дуже схожий до найновішої генерації Honda Civic. Проста, лаконічна приладова панель, вентиляційні дефлектори на всю ширину торпедо, яка сприймається легкою, мінімалістичною гарно доповнює  екран інформаційно-розважальної системи, розташований над блоком клімат-контролю.

Мультимедійна система із 7-дюймовим сенсорним екраном входить у стандартну комплектацію, тоді як вищі за рангом виконання отримують дисплей на 12,3 дюйма. За даними MMR.net.ua, це найбільший екран, який компанія Honda пропонувала у своїх автомобілях за всю історію. Особливість, яку часто забувають, проте яку всі ми раді бачити – Accord 2023 року все ще має зручну фізичну «крутилку»  регулювання гучності! Усі комплектації, незалежно від розміру екрана, оснащені додатками Apple CarPlay та Android Auto. Хоча лише автомобілі з більшим екраном передбачають бездротове підключення цієї функції.

Honda має повністю оновлений набір технологій безпеки, доступний для нового Аккорда. Система під назвою «Honda Sensing» оновлюється новою ширококутною камерою та радарним датчиком. Honda заявляє, що ці оновлення дозволяють системі легше розпізнавати потенційні небезпеки на дорозі. Також додано оновлену систему моніторингу сліпих зон BSI, яка має вражаючий радіус дії. Справжньою новинкою для великого седану стала система Traffic Jam Assist (TJA), свого роду адаптивний круїз-контроль на низькій швидкості в поєднанні з активним помічником руху у смузі, який допоможе водіям безпечно «сунутися» в заторах, не переживаючи за траєкторію руху.

Ціна і перспективи

Знаєте, при відповідному маркетингові нову Honda Accord 11-ї генерації можна було би зробити дуже успішною глобальною моделлю. Головне рекламне гасло звучало би як «найдоступніший седан високого класу» або «обирай бізнес-сегмент, не переплачуючи» і тд. На крайній випадок, в Україні багатьох би привабила риторика на кшталт «замість Audi A6 чи Volvo S90, придбай новий Accord від Honda, а різницю у вартості віддай на ЗСУ». Адже дійсно, автомобіль класу Е за ціною від 30 тисяч доларів США – а саме стільки коштуватиме флагман Хонди в США та Канаді – це потенційний хіт продажів.

Що стосується старту виробництва, то Honda не оприлюднювала точну дату. Наскільки відомо MMR.net.ua, новий японський бізнес-седан вже «став на конвеєр», як мінімум на випуск базових комплектацій для ринку Північної Америки. Коли «11-й Аккорд» буде продаватися в Австралії та Новій Зеландії ще поки не ясно, а щодо появи на ринку Європи – то там перспективи взагалі доволі туманні.

Переваги на недоліки Honda Accord

Плюси:

  • базова комплектація має потужний двигун на 192 к.с.;
  • перший автомобіль Honda з вбудованою системою Google;
  • дуже низька як для моделі Е-сегменту (бізнес-клас) стартова ціна – від 30 тис. доларів США.

Мінуси:

  • різноманіття модифікацій не вражає;
  • більше немає базової версії з МКПП;
  • тепер між компактним Civic і великим Accord сформувалась прірва у цілий клас (D-сегмент).

Не пропустіть