Топ-10 недорогих авто для тих, хто вперше за кермом

Даний пост MMR.net.ua присвячений невеликим, доступним, зручним та маневреним автомобілям. Десятку таких ми зібрали, виходячи з головного завдання – це повинні бути якомога більш підходящі машини для тих, хто тільки «сів за руль». Хто ще не має повного спектру навиків водіння, а відтак потребує недорогої та спритної «брички», яка би була зрозуміла та проста в керуванні. Читайте далі наш матеріал про Топ-10 таких моделей авто.

1. Dacia Spring

Румунський сітікар є найдешевшим європейським електромобілем. Його комбінований пробіг за стандартом WLTP дорівнює 230 км, але в суто міському циклі ця Дачія може подолати більше 305 кілометрів. Дорожній просвіт Spring лише 15 см, проте для міста цього достатньо, особливо при таких малих розмірах. В салоні є багато простору для 4 людей, тоді як об’єм багажника становить 270 літрів.

Висока посадка, пристойний кліренс, хороша оглядовість і маленькі розміри Dacia Spring – все це є запорукою зручного маневрування в умовах насиченого міського трафіку. В Україні немає офіційного дилера румунської марки, але на ринку вживаних автомобілів вже є чимало оголошень з продажу Spring – це привезені з ЄС автомобілі з мінімальним пробігом (декілька тисяч кілометрів). Вартують такі в середньому близько $14 000.

2. Dacia Sandero

Dacia Sandero є мало не найдешевшим новим автомобілем у продажу в Європейському Союзі , а остання генерація малого хетчбека базується на спільній з Renault Clio платформі, що вже саме по собі багато про що говорить. Це також чудовий вибір на роль першого автомобіля, адже дешевизна обслуговування і низька ринкова вартість компенсують подальші витрати на нелегке життя машини.

Так, за 12 000 євро Sandero оснащається 1.0-літровим бензиновим мотором (65 к.с.), який здатен розігнати автомобіль до 100 км/год за 16.7 с. Трансмісія: 5-ступенева, механічна, передньопривідна. Максимальна швидкість при цьому дорівнює 158 км/год. Витрати бензину у змішаному циклі – 5.4 л/100 км. Кліренс румунського хетчбека дорівнює 16 см.

3. FIAT Panda

FIAT Panda є чудовим вибором на роль першого автомобіля . Легке та чуйне керування, відмінна оглядовість, прудкість та маневреність — усе це можна знайти в маленькій Panda. Наразі італійський сітікар оснащується 1.0-літровим бензиновим двигуном (70 к.с.) з електронним стартером-генератором, що сприяє чудовій паливній економічності цього хетчбека – 4.9 л/100 км.

Ще одна причина, чому FIAT Panda має бути у вашому списку потенційних перших автомобілів, полягає в тому, що вона має модифікацію 4х4 Cross, яка здатна долати доволі серйозні ділянки бездоріжжя та має додатковий захисний обвіс. А ще – вищий кліренс. Об’єктивними недоліками Панди, втім, залишаються низький рейтинг безпеки Euro NCAP, застарілий інтер’єр та скромне оснащення.

4. FIAT 500

Культовий мікро хетчбек вже не один рік продається по світу з неабияким успіхом. Зрештою, демократична ціна також відіграє свою роль. За вказану суму в Україні FIAT 500 буде оснащено бензиновим 1.2-літровим атмосферним 4-циліндровим двигуном (69 к.с.), що спряжений з 5-ступеневим «автоматом» (однодисковий робот). Це може зіграти свою роль при виборі першого авто.

Ба більше, список оснащення порадує також: 500-ка вже буде укомплектована панорамним скляним дахом, парктроніками, 2-зонним клімат-контролем, сенсорним екраном мультимедіа та 15-дюймовими легкосплавними дисками. Звісно, якість деяких матеріалів та зборки, а також продуманість ергономіки водійського місця не захоплюючими, але за таку вартість в машині такого класу тут усе задовільно.

5. Hyundai i10

Ми в mmr.net.ua гадаємо, що легкий руль, крихітний радіус розвороту та маленькі розміри Hyundai i10 – це головні складові успіху в подальшому водінні «новоспечених шоферів». Корейським сітікаром напрочуд весело пересуватися в умовах міста, хоча і10 є достатньо дорослим і довершеним, щоби спокійно їздити на трасах і не завдавати дискомфорту водію там.

Хетчбек і10 доступний лише у п’ятидверній версії, що робить його зручним у використанні. А ще він має майже стільки місця в салоні, скільки деякі моделі у більшому В-класі, незважаючи на те, що він має лиш 3,7 метра в довжину. Завдяки хорошій практичності, добротній якості зборки та пристойним матеріалам салону корейський малюк явно заслуговує на вашу увагу.

6. Kia Picanto

Найновішим Kia Picanto легко керувати, він має великий список стандартного оснащення і взагалі добре зроблений. Список компліментів можна продовжувати, адже поточна генерація Picanto володіє якісним салоном і більшою кількістю простору, ніж багато конкурентів, а також пропонує додаткові можливості персоналізації.

Асортимент моторів включає 1,0-літровий атмосферний двигун (66 к.с.) та більший 1.2-літровий агрегат. Для Кіа Picanto також пропонується безліч технологій допомоги водієві, включаючи систему запобігання зіткненню попереду, моніторингу сліпих зон, систему підтримки смуги руху, систему слідування по смузі руху тощо. Тож незалежно від того, подорожуєте ви містом чи автострадою, Picanto буде безпечним в управлінні.

7. Volkswagen Up

Сітікар Volkswagen здатен проїхати без підзарядки близько 260 км у змішаному циклі за стандартом WLTP. Але логічно, що подібні автомобілі насамперед купують для їздим містом, а в такому випадку за раціонального водіння електричний Up може проїхати навіть всі 330 км. Крихітні розміри ідеально підійдуть для набування навичок відчуття габаритів машини.

У салоні є достатньо простору для чотирьох чоловік, хоча особливого комфорту для них не передбачено, особливо у базовій комплектації. Навіть для багажника місце знайшлося – аж 251 літр об’єму! Для хетчбека А-сегменту це хороший показник. Від 40-кіловатної станції батарею електричного Volkswagen Up можна поповнити до 80 відсотків лише за одну годину. За нашою інформацією, від домашньої розетки (2.3 кВт) для повної зарядки знадобиться 16 годин 12 хвилин.

8. Citroen C3

Citroen С3 міг би стати чудовим вибором для дам – настільки симпатичним та акуратним він є! Але за вказану суму в Україні ми можемо розглядати лише 1.2-літровий атмосферний бензиновий 3-циліндровий мотор (82 к.с.) у зв’язці з 5-ступеневою МКПП. Тож, нажаль, не всі жінки оцінять, оскільки «автомат» для С3 доступний тільки у багатшій комплектації і з потужнішим двигуном за суттєво вищим прайсом.

Малий хетчбек Citroen має фірмові прогумовані молдинги «Airbump» на дверях з трьома повітряними секціями. Ми в mmr.net.ua вважаємо що це є чудовим пристосуванням до умов тісного міського життя, особливо коли ідеться про недосвідчених водіїв. У більшості випадків зовнішній контакт з дверима буде амортизований ними. Крім того, невеликі розміри машини та захисний обвіс з нефарбованого пластику ще більше сприяють зручній експлуатації.

9. FIAT Fiorino

Здавалося би, водій-початківець – це майже завжди людина молодого або навіть юного віку. Хто з парубків захоче їздити на утилітарному «пиріжку»? Втім, даний вибір складно переоцінити, коли розкласти по-пунктах всі аспекти «за». По-перше, він простий та надійний. Тут мало обладнання, а те, яке є – перевірене часом. По-друге, FIAT Fiorino має дуже зручну посадку водія з чудовою оглядовістю. За рулем тут сидиш високо, капот короткий, габарити малі, а вікна навпаки значного розміру. Це простий секрет зручного маневрування в найтісніших умовах.

Далі – більше. Оскільки пасажирський «каблучок» Fiorino створений на основі комерційного фургона, то елементи підвіски розраховані на жорсткі умови експлуатації – те, що водій-новачок забезпечить, що називається, з надлишком, можете бути певні! А ще нефарбований чорний передній бампер пробачить не один контакт з бордюром / стіною / сусідньою машиною. Тому, забувши про не модний зовнішній імідж, придбати на роль «першого авто» FIAT Fiorino – це раціональне рішення.

10. Suzuki Jimny

На перший погляд може поздаватися дивним, що ми в mmr.net.ua вирішили віднести сюди таке авто. Адже Suzuki Jimny – це рамний позашляховик малого класу, який взагалі має стійкий імідж автомобіля для рибалки, мисливства чи інших суто чоловічих видів діяльності. Проте саме через напрочуд малі розміри японського 4х4, високу посадку з першокласною оглядовістю і бездоганним відчуттям габаритів ми рекомендуємо Jimny водіям-початківцям.

Ба більше, ультимативна надійність Suzuki бонусом надасть значний запас міцності і витривалості для недосвідченого водія, адже невміле поводження на ямах, часті розгін та гальмування і просто «прикладання» машиною об щось – все це Jimny відважно і непохитно витримає. У розумних межах, певна річ. В Україні Сузукі Джимні вартує від $24 000.


Не пропустіть