Топ-10 речей, які слід перевірити перед покупкою вживаного Audi

Компанія Audi є ведучим світовим автомобільним виробником. Це передові, високоякісні, престижні автомобілі з високою репутацією і великим рівнем довіри, а сам бренд входить в топ-10 найдорожчих автомобільних марок світу. Проте, як і в кожної фірми чи будь-якої техніки, серед модельної лінійки Audi є як більш, так і менш вдалі машини. Ми в MMR.net.ua, посилаючись на матеріал американського порталу HotCars, далі напишемо про топ-10 речей, які краще перевірити перед тим, як придбати вживаний седан чи купе Audi. Проінформований – значить озброєний.

10. Споживання моторної оливи

Мабуть, найбільш тривожним питанням останніх років є шокуюча проблема споживання масла, яка турбує певні моделі бренду. Найбільше постраждали бензинові двигуни TFSI, випущені між 2009 і 2012 роками. На американському ресурсі CarSurvey один власник пояснює, як він розуміє, що у нього немає жодного шансу, окрім як возити велику кількість оливи в багажнику з превентивною ціллю.

Надмірне споживання масла пов’язане або з несправністю, або з поганою конструкцією поршневих кілець, і якщо не реагувати, це спричинить деякі жахливо дорогі проблеми в подальшому. Audi стверджує, що для цих двигунів нормально вимагати літру масла кожні 2000 кілометрів. Якщо ж цього не дотримуватися, мотор ризикує повністю вийти з ладу. Браковані компоненти були перероблені, тому двигуни TFSI 2012 року є безпечнішим вибором.

9. Проблеми з рециркуляцією відпрацьованих газів і турбонаддувом на дизельних моделях

Такі проблеми стосуються автомобілів Audi з турбонаддувом і клапаном EGR (систем рециркуляції вихлопних газів), тому будь-яка модель бренду з двигуном TDI може стати джерелом таких несправностей. Справа не в тому, що самі деталі обов’язково несправні або схильні до поломки, а в тому, що вони мають природний термін служби і можуть викликати головний біль, коли їх потрібно замінити.

Очікуйте попереджувальних індикаторів двигуна, диму з вихлопу та нерівної або повільнішої, ніж зазвичай, роботи мотора, коли ці проблеми з’являться – це точно не станеться без попереджувальних знаків. Дизельні автомобілі Audi створені для того, щоб із задоволенням долати великі відстані, тому нерідко можна знайти екземпляри з пробігом понад 300 000 кілометрів. Саме з такими значними пробігами пов’язане старіння турбокомпонентів. Простіше кажучи система може почати виходити з ладу просто через знос. Варто звернути увагу на стан дизельного двигуна, якщо ви думаєте про покупку вживаної Audi з більшим пробігом.

8. Стан підвіски

Певні моделі Audi можуть страждати від надокучливих і дороговартісних проблем з підвіскою. Мабуть, найвідомішою є оригінальна Audi А6 Allroad. Базований на моделі Audi A6 Avant другого покоління, тогочасний універсал підвищеної прохідності А6 Allroad використовує систему пневматичної підвіски, яка є одночасно вражаючою на бездоріжжі та комфортною на дорозі. Коли вона працює! Проблема в тому, що пневмобалони та сам компресор регулярно виходять з ладу.

Можливо, більше занепокоєння викликають проблеми з дороговизною елементів підвіски, які турбують Audi R8 і TT. Для цих спортивних моделей магнітні амортизатори mag-ride були доступні як опція. Знову ж таки, конструкція, яка чудово працює під час роботи, забезпечуючи відмінну керованість, є дуже дорогою в обслуговуванні та більш схильною до поломок, коли старіє. Як результат, багато власників вирішують замінити пневмоблоки на більш традиційні пружини.

7. Накопичення СО2 деякими RS-моделями

Покоління B7 моделі Audi RS4 є однією з найкращих моделей RS усіх часів, завдяки тому, що Audi встановлювала туди 4,2-літровий бензиновий двигун V8. Незважаючи на те, наскільки чудовим є цей двигун, за даними mmr.net.ua він може викликати добрячий головний біль, якщо за ним не доглядати належним чином.

Ці агрегати відомі накопиченням вуглекислого газу, що спричиняє грубу роботу двигуна та втрату потужності. Що ж, це останнє, чого б ви хотіли від такого легендарного автомобіля… Це не є великим приводом для занепокоєння, і несправність можна легко виправити, як правило, за допомогою такого методу як «горіхове очищення», яке очищає та видаляє весь надлишок вуглецю з двигуна. Якщо ви збираєтеся придбати такий автомобіль (Audi RS4 покоління B7, Audi R8 V8 першої генерації), можливо, зверніть увагу на таке лікування в історії обслуговування.

6. Електронні ручні гальма

Audi A8 — це досить особливий автомобіль, який значно перевищує стандарти більшості інших моделей, випущених цією маркою. Першокласна якість збірки, бездоганний інтер’єр і чудова їзда входять до стандартної комплектації цього флагманського розкішного седана, але, на жаль, є одна неприємна і, здавалося б, поширена проблема.

В основному це ураження старих моделей, де електронний модуль, що керує ручним гальмом, виходить з ладу, залишаючи автомобіль назавжди застряглим у цьому положенні. Один власник документує на CarSurvey, що його 3,0-літровий дизельний седан Audi A8 був абсолютно бездоганним в технічному плані, за винятком несправних датчиків на його гальмівних супортах, від чого ручне гальмо було постійно ввімкненим , що призвело до того, що у підсумку рахунок з ліквідування неполадки легко перевищив 1000 євро! На щастя, фірма Audi повністю взяла на себе всі роботи і їх оплату, навіть на цій старшій генерації моделі.

5. Система «Старт-Стоп»

Безсумнівно, проблеми з системою «Старт-Стоп», якими страждають сучасні Audi, є однією з найбільш серйозних і небезпечних проблем на сьогоднішній день. Коротше кажучи, у разі несправності система вимикає двигун, що припиняє роботу як підсилювача гальм, так і керма, піддаючи водія та інших учасників дорожнього руху серйозному ризику. Після повторного її ввімкнення реакції на керування, гальмування та прискорення також затримуються, як повідомляють власники.

Ці занепокоєння призвели до колективного позову проти Audi, який детально висвітлювався на сайті Car Complaints, і про такі проблеми повідомлялося майже на всіх моделях, які продає бренд, від компактного хетчбека A3 до флагманського седана А8. Це складно перевірити під час діагностики автомобіля, тому найкраще просто знати про потенційну несправність, якщо ви збираєтеся вибрати модель із цією функцією. На щастя, ця проблема, здається, не надто поширена, що, безсумнівно, виправдовує величезне відкликання.

4. Пропуски запалювання

Хоча більшість питань, на які варто звернути увагу при купівлі вживаного Audi, просто пов’язані з не належним обслуговуванням автомобіля, деякі несправності є дійсно серйозними проблемами, які дратують. Переведіть годинник на кілька років назад, і згадаєте, як Audi встановлювала чудовий двигун VR6 у багато своїх спортивних і потужних моделей. Найпомітнішим було перше та друге покоління TT (зараз за даними mmr.net.ua модель взагалі знято з виробництва), хоча 3,2-літровий двигун VR6 також потім з’явився на компактних хетчбеках A3 та середньорозмірних седанах A4.

Двигун VR6 настільки відомий своїми пропусками запалювання через несправність котушок і свічок запалювання, що багато власників рекомендують завжди носити з собою запасний комплект. Знову ж таки, не велика проблема, але, звичайно, може засмутити!

3. Стан сажових фільтрів

Це викликає величезне занепокоєння для тих, хто збирається придбати вживаний дизельний автомобіль, особливо зі значним пробігом. DPF, або дизельний сажовий фільтр, — це пристрій, який встановлюється на сучасні дизельні автомобілі для зменшення кількості шкідливих викидів, які виходять із вихлопу автомобіля в атмосферу. Суть технології полягає в тому, що коли температура вихлопу досягає високих показників, ці шкідливі частинки будуть самотужки згоряти і таким чином нейтралізуватись.

У міру того, як автомобілі старіють і пробіги зростають, фільтри, що природно, з часом забиваються. Це також може статися з автомобілями, які постійно здійснюють лише короткі поїздки, оскільки вихлоп ніколи не нагрівається настільки, щоб належним чином спалити накопичені речовини у сажовому фільтрі. Несправний DPF призведе до поганих результатів викидів, нерівного холостого ходу, і частіше за все електронікою машини буде ввімкнено «режим млявості».

У результаті ви отримаєте величезний рахунок за новий DPF, і хоча їх можна взагалі видалити і таким чином гадити собі ж під носа в повітря, за даними mmr.net.ua в цивілізованих країнах світу такі фокуси майже завжди призводять до юридичних проблем із вашим автомобілем, що, безсумнівно, притягне до значних штрафів.

2. Камера заднього огляду

На відміну від багатьох інших несправностей Audi, цієї не можна уникнути за допомогою регулярного або профілактичного технічного обслуговування, і вона просто зводиться до якості конкретних компонентів, встановлених на заводі. На жаль, велика кількість власників скаржилися на несправні камери заднього огляду на своїх Audi, коли екран повністю чорнів, зависав або просто вимикався.

Що ще більше розчаровує, це те, що ця проблема, здається, в основному стосується нових і найновіших моделей німецького бренду, що дивно, враховуючи, що камери заднього огляду в своєму стандартному вигляді не є новою технологією в наші дні. Однак є порятунок, оскільки Audi відкликала 170 000 автомобілів, проданих протягом 2021 і 2022 років, на фірмові СТО, тому вони можуть усунути ці проблеми безкоштовно.

1. Несправності батарей на електокарах Audi

Останнє, чого очікуєш, витрачаючи понад 70 000 євро на електромобіль преміум-класу, це тривожні проблеми з акумуляторою батареєю. Однак це саме те, на що вам потрібно було б звернути увагу, якщо ви шукаєте вживаний Audi E-Tron Quattro.

Власники повідомили, що величезна (і дорога) батарея на цих моделях важко заряджається до повної ємності та споживає неправильну кількість ампер через зарядні станції для електромобілів. Вартість заміни акумуляторів у електромобілів може легко доходити до десятків тисяч євро, тому це особливо страшна проблема, про яку ви обов’язково повинні знати, перш ніж сісти на такий автомобіль.

Джерело HotCars

Не пропустіть