5 найкращих моделей BMW в сучасній лінійці марки

BMW – це німецький транснаціональний виробник автомобілів преміум-класу, а також мотоциклів. У 2017 році BMW був чотирнадцятим за величиною виробником автомобілів у світі з 2 279 503 виробленими автомобілями, а в 2022 році компанія стала №7 за обсягом виробництва. Марка BMW випускає автомобілі, що славляться своєю якістю, продуманістю, динамікою і передовими технологіями. Серед модельного ряду бренду вже не один десяток років випускаються культові моделі, про які чув майже кожен: 3 series, 5 series, 7 series та інші.

Зважаючи на те, що останні роки бренд BMW дивує всіх своїми контраверсійними новими моделями і деякими дуже дивними генераціями вже існуючих, а також буквально засмітив свій модельний ряд баластом кросоверів, ми в MMR.net.ua вирішили зібрати ті моделі, які все ще сприймаються як BMW і як автомобіль у першу чергу, а не коробка з екранами на колесах для хіпстерів. Отож, зустрічайте Топ-5 найкращих представників бренду  серед модельного ряду BMW у 2024 році! Певна річ, кожен з них володіє своїм рядом переваг та особливостей. Читайте далі короткі відомості про кожного учасника добірки.

5. BMW 4 series

BMW 4 серії – це 2-дверне купе, кабріолет (як на зображенні) або 5-дверний ліфтбек D-класу. Автомобіль оснащується рядними бензиновими та дизельними двигунами. Лінійка агрегатів включає бензинові 2.0 турбо (184 к.с.) і 2.0 турбо (245 к.с.), рядну «шістку» 3.0 турбо (374 к.с.), а також 2.0 дизель (190 к.с.), 2.0 дизель (286 к.с.) і рядний 3.0-літровий дизель потужністю 340 к.с.. Усі ці мотори на 4 серії доступні виключно з 8-ст. автоматичною коробкою передач (гідротрансформатор). Крім того, потужніші версії можна придбати як в задньо-, так і повнопривідному варіанті (інші – тільки задньопривідні).

BMW славиться своїми бездоганно налаштованими шасі і відповідною чудовою керованістю своїх моделей. Купе та кабріолет 4 серії відповідають цим канонам на всі 100%. Це ті авто, якими цікаво водити, в яких хочеться бути за рулем і отримувати задоволення від керування. Динаміки вистачає навіть базовим версіям 420і. Крім того, саме 2-дверний тип кузова робить ці автомобілі неймовірно елегантними і стильними, вже не кажучи про технічну сторону питання, коли низький центр тяжіння і краща аеродинаміка сприяють найкращим характеристикам на дорозі.

Переваги:

  • Бездоганна керованість та драйв;
  • Стиль, лоск, елегантність 2-дверного автомобіля;
  • Передові технології з безпеки та комфорту.

Недоліки:

  • Дизайн переднього бампера на любителя;
  • Дорога в ремонті та обслуговуванні;
  • Надто багато керування виведено на сенсорну мультимедіа.

4. BMW i4

BMW i4 – це 5-дверний ліфтбек D-класу. Фактично, це ліфтбек 4 серії, тільки виключно електричний. Німецький електромобіль комплектується різними варіантами силових установок, усі є задньопривідними. Базова версія передбачає електробатарею корисною ємністю 67 кВт*год і здатна проїхати без підзарядки 450-480 км, залежно від коліс. Відповідно і витрата електроенергії у неї варіюється від 15.8 до 18.7 кВт/100 км. За даними mmr.net.ua прискорення до 100 км/год займає 6.0 секунд.

Інші дві модифікації комплектуються батареєю з корисною ємністю 81 кВт*год. Перша – орієнтована на запас ходу – може проїжджати без дозарядки до 590 км за циклом WLTP. Середня витрата енергії варіюється в діапазоні 16.1-19.1 кВт/100 км, а прискорення до «ста» займає 5.6 с. Інша модифікація BMW i4 націлена на динаміку, тому здатна «проїхати» лише до 520 км з середньою витратою 18.1-22.5 кВт/100 км. Зате прискорення її до 100 км/год займе лише 3.9 секунд. Час повного заряджання від домашньої мережі займає 7 та 8.5 годин для меншої і більшої батареї відповідно, а швидка зарядка від 10 до 80% можлива за 30 хвилин.

Переваги:

  • Імідж, репутація та харизма бренду;
  • Прекрасні технічні характеристики електромобіля;
  • Практичний тип кузова.

Недоліки:

  • Дизайн передньої частини специфічний;
  • Надто багато керування виведено на сенсорну мультимедіа;
  • Дорогий.

3. BMW 3 series

BMW 3 серії – це 4-дверний седан (як на зображенні) або 5-дверний універсал D-класу. «Трійка» – це справжня ікона бренду, як і 5 серія і 7 серія. Проте останні дві моделі недавно отримали нові генерації, які взагалі нічого спільного з попередніми поколіннями і традиційними цінностями бренду BMW не мають, тоді як 3 серія поки ще випускається в звичному виді (але це теж не на довго). Ми в mmr.net.ua підкреслюємо, що цей середньорозмірний седан не лише виглядає красиво і породисто, але має першокласні налаштування підвіски і рульового, які перетворюють процес керування машиною у справжнє задоволення. У салоні вистачає місця для всієї середньостатистичної сім’ї, хоча, звісно, 3 серія не є рекордсменом класу D за просторістю за задньому ряду.

Лінійка агрегатів для седана BMW 3 Series включає три варіанти бензинових 2.0 турбо (на 156 к.с., 184 к.с. і 245 к.с.), а також рядну «шістку» 3.0 турбо (374 к.с.). Дизельні мотори теж в асортименті: чотири варіанти 4-циліндрового 2.0 дизель (на 122 к.с., 150 к.с., 190 к.с. та 286 к.с.) і рядний 3.0-літровий дизель потужністю 340 к.с. Усі двигуни на 3 серії тепер агрегатуються тільки з 8-ст. автоматичною коробкою передач (гідротрансофрматор). Крім того, потужніші версії можна придбати як в задньо-, так і повнопривідному варіанті (слабші бувають тільки з заднім приводом). Ну і для тих, хто любить гібридні автомобілі, BMW презентує дві plug-in гібридні версії третьої серії: це 320е та 330е сумарною потужністю відповідно 204 к.с. і 292 к.с. Витрата бензину для них становить 1.5-2.0 л/100 км у змішаному циклі, при чому потужніша 330е буває як і задніми, так і з усіма чотирма ведучими колесами (xDrive).

Переваги:

  • Імідж, репутація та харизма бренду;
  • Прекрасні технічні характеристики;
  • Широка лінійка двигунів.

Недоліки:

  • Надто багато керування виведено на сенсорну мультимедіа;
  • Немає більше комплектацій з МКПП.

2. BMW 2 series

BMW 2 серії – це 2-дверне купе C-класу. Попереднє покоління компактної 2-дверки включало як, власне, кузов купе, так і кабріолет. Сьогодні такої альтернативи ви не отримаєте, як і не отримаєте можливості придбати вхідну модель бренду з механічною коробкою передач – тепер тільки АКПП на 8 передач (гідротрансформатор). Все це було зроблено для підвищення уніфікації компактної «двійки» з на клас більшою 3 серією. У них спільна платформа, лінійка силових агрегатів і навіть торпедо в салоні останнього покоління 2 серії та 3 серії – одне і те ж. Втім, в загальному компактне купе все же суттєво менше за середньорозмірний седан, легше і виглядає надзвичайно класно. Особливо в ракурсі поточної кризи жанру BMW.

Лінійка двигунів для BMW 2 series включає вже відомі агрегати. Базова версія 218і комплектується 2.0 турбо (156 к.с.) з середніми витратами бензину близько 6.5 л/100 км на 17- та 18-дюймових дисках. Розгін до 100 км/год займає 8.7 с. Забавно, але потужніша 220і, маючи вже 184 к.с., витрачає палива тільки в розмірі 6.3 л/100 км, а «сотню» набирає за 7.5 с. І навіть викиди СО2 в атмосферу в неї менші за початкову! Далі іде 230і (6.6 л/100 км і 5.9 с до 100 км/год), а на верхівці – 3.0-літрова шестициліндрова М240і з заднім або повним приводом (всі попередні версії – лише з заднім). Честь двигунів на тяжкому паливі відстоює 2.0-літровий дизель версії 220d потужністю 190 к.с. і середніми витратами 4.6 л/100 км. Ми в mmr.net.ua поставили купе 2 серії на 2 місце

Переваги:

  • Дизайн, стиль, імідж;
  • Динаміка і драйв бездоганні;
  • Компактні розміри.

Недоліки:

  • Тепер не доступна МКПП;
  • Не доступні більш прості базові версії.
  • Надто багато керування виведено на сенсорну мультимедіа.

1. BMW Z4

BMW Z4 – це 2-дверний 2-місний родстер або спорткар з передньомоторною задньопривідною компоновкою. Це прекрасний автомобіль вихідного дня або ж ваш щоденний транспорт на роботу – Z4 підходить на обидві ролі. От лиш пасажир у вас буде лише один – такі умови типу кузова родстер. І це прекрасно! Легкість, азарт, природній баланс шасі і високопродуктивні бензинові двигуни з турбонаддувом – що ще потрібно для відчуття істинного задоволення за кермом? Усілякі безликі кросовери по 2-3 тонни, які за допомогою різних систем намагаються перебороти закони фізики, щоби щось там доказати сліпому покупцеві – наскільки ж вони жалюгідні порівняно з цим стильним, вишуканим автомобілем, який говорить, що у його власника – є смак.

Хто ще випускає подібні автомобілі з відкидним верхом? Mercedes-Benz SLC, Honda S2000, Nissan Z Roadster – усі вони вже зняті з виробництва. Передньопривідна Audi TT – також. Залишається тільки дорогущий середньомоторний Porsche Boxter і значно більш легка Mazda MX-5. Не розженешся. Щодо прекрасного BMW Z4, то він доступний з трьома варіантами бензинових двигунів і лише з заднім приводом. Версія 20і – це 2.0 турбо (197 к.с.), що агрегатується з 6-ст. механічною КПП або 8-ст. автоматичною (гідротрансформатор). Від 0 до 100 км/год такий Z4 розганяється за 6.8 і 6.6 секунд відповідно. Трохи більше потужності пропонує 2.0 турбо (258 к.с.) версії 30і, що спряжений включно з 8-ст. АКПП і здатен розігнати родстер до «сотні» за 5.4 с. На вершині гами – 3.0-літровий рядний 6-циліндровий мотор потужністю 340 к.с., яким комплектується модифікація М40і. Тут також доступна 6-ст. МКПП та 8-ст. АКПП, розгін до 100 км/год займає 4.8 та 4.5 секунд відповідно.

Переваги:

  • Тип кузова і клас автомобіля;
  • Відчуття від керування – унікальні;
  • Має особливий лоск, шарм, стиль.

Недоліки:

  • 1435 кг – забагато для родстера;
  • Не практичний;
  • Не такий захопливий в керуванні, як деякі конкуренти.

Не пропустіть