Дев’ять останніх cеданів С-класу, які ще можна купити у Європі

Седан – це 4-дверний тип кузова легкового автомобіля, який має низку переваг перед іншими. По-перше, вони елегантно виглядають. По-друге, керованість і динаміка таких автомобілів є кращими, ніж у кросоверів. До того ж, седани більш економічні через досконалішу аеродинаміку навіть за хетчбеки і універсали, що вже й казати про громіздкі і тяжкі «паркетники», які тратять в середньому на літру-дві більше на кожні 100 км шляху за еквівалентний седан. З практичної точки зору також седани мають більше сенсу, бо завжди залишають чистим заднє скло (знову спасибі аеродинаміка), не завдають акустичного дискомфорту пасажирам стукотом поклажі і швидше прогріваються в салоні зимою. Крім того, на тісних парковках доступ до багажника значно простіший саме у 3-об’ємних кузовах.

А що, якщо людина хоче купити седан, але без наміру платити великі гроші за автомобіль високого класу? Або просто хоче машину якомога більш компактних габаритів? На ринку Європи таких седанів залишилось не так і багато, адже там більшим попитом користуються хетчбеки і універсали. Однак ми в MMR.net.ua зібрали останніх з могікан – дев’ять седанів в С-класі, які все ще продаються на європейському ринку. Українського споживача ця інформація стосується з невеликими винятками так само.

1. Hyundai Elantra

Розпочнемо з корейського варіанту. Стрімка 4-дверка Hyundai Elantra є одним з найдовших седанів в С-класі. Крім того, на відміну від поточного хетчбека і30, Elantra вже перейшла на трохи новішу платформу і в сукупності все це виливається у чудову компоновку з пристойним запасом простору в салоні. Багажник також не маленького розміру – 470 л. Для ринку ЄС поки що Elantra доступна лише з 1.6-літровим бензиновим двигуном (128 к.с.) і 6-ст. МКПП або безступеневою АКПП (варіатор) на вибір. Середні витрати палива седана з “механікою” становлять 6.3 л/100 км. Двигунів 1.6 турбо і 1.6 гібрид, а також 2.0-літрових агрегатів для європейських специфікацій поки що не передбачено, хоча після нещодавнього рестайлінгу вони можуть доповнити гаму. Все сказане вище стосується і України.

2. Toyota Corolla

Далі черга японської класики, а саме Toyota Corolla і Mazda 3. Культова Corolla пропонується для ЄС з новітнім 1.5-літровим 3-циліндровим бензиновим двигуном (125 к.с.), що агрегатується з 6-ст. МКПП або безступеневою АКПП (варіатор). Для України замість цієї версії постачаються седани з потужнішим мотором 1.6 (132 к.с.) на чотири циліндри. Та головна фішка Toyota Corolla – це гібридні виконання, зокрема для 4-дверного кузова доступний 1.8-літровий бензиновий двигун з електромотором (сумарна віддача – 140 к.с.) і безступеневою АКПП (варіатор e-CVT). За даними mmr.net.ua з ним японський гібридний седан С-класу витрачає бензину в розмірі 4.1 л/100 км у змішаному циклі. Крім того, обравши Toyota Corolla, ви отримаєте першокласну якість і надійність, високу ліквідність і приємний оку, солідний, спокійний дизайн. Об’єм багажника – 472 л.

3. Mazda 3

Прямий конкурент стриманої Тойоти – елегантна Mazda 3. Цей знаменитий японський седан пропонується в Європі виключно з 2.0-літровими бензиновими двигунами з технологією MHEV, які належать до відомого сімейства SkyActive, тобто бензинові двигуни Mazda з високим ступенем стиснення. Мова іде про 2.0 (122 к.с.), 2.0 (150 к.с.) та 2.0 (186 к.с.), кожен з яких спряжений з 6-ст. МКПП або 6-ст. АКПП (гідротрансформатор) на вибір. Примітно, що топовий двигун, який належить до найновішої групи SkyActive X, витрачає найменше палива – 5.6 л/100 км у змішаному циклі (з механічною трансмісією). Шасі Mazda 3 в останній генерації більше налаштоване на баланс їздових якостей, ніж на драйв, як раніше. Також цьому відповідає високоякісний і вишуканий інтер’єр з відмінною ергономікою і шумоізоляцією.

4. FIAT Tipo

Для тих, хто шукає щось більш доступне, але без компромісів в плані розмірів, щоби було достатньо велике на роль сімейного автомобіля – прекрасно підійде італійський седан С-класу FIAT Tipo. Це, очевидно, один з найбільш практичних виборів у цьому класі. М’яка, але збита підвіска Tipo прекрасно справляється з нерівностями різного калібру, кліренс 14 см буде достатнім для 99% ситуацій пересічного автомобіліста, а здоровенний багажник (520 л) помістить у себе купу всього, так ще й у ніші буде захована повнорозмірна запаска! Лінійка силових установок для FIAT Tipo включає бензинові двигуни (сімейство FireFly) 1.0 турбо 3-циліндровий (100 к.с.) з 5-ст. МКПП та 1.5 турбо (150 к.с.) з 6-ст. АКПП, а також дизельні мотори (сімейство MultiJet) 1.3 (95 к.с.) з 5-ст. «механікою» і 1.6-літровий 130-сильний агрегат з 6-ст. «автоматом». Говорячи про АКПП, маємо на увазі робот з дводисковим зчепленням. З даними mmr.net.ua для України є шанс на скоре повернення Tipo седан.

5. Citroen C4 X

Французький бренд Citroen на даний момент випускає аж три седани різних розмірів: бюджетний C-Elysee, дорогий флагманський DS9 і проміжний C4 X, про який піде мова далі. Citroen C4 X – це 4-дверний седан С-класу з підвищеним дорожнім просвітом (15.6 см) і захисним обвісом по кузову. Також важливим елементом практичності С4 Х є величезний багажник, об’єм якого становить 510 л. Це комфортабельний, зручний, сімейний седан, за рулем якого ви знайдете найбільше релаксу зі всіх згаданих конкурентів у списку. Не в останню чергу цьому сприяють високопрофільні великі покришки розміром 195/60 R18. Щодо двигунів, то тут Citroen може запропонувати бензинові 3-циліндрові агрегати 1.2 турбо (101 або 130 к.с.) та дизельний 1.5 (130 к.с.). У якості трансмісії для базової версії доступна 6-ст. МКПП, тоді як інші оснащуються 8-ст. АКПП (гідротрансформатор). Існує ще 1.2-літрова бензинова гібридна версія (сумарно 136 к.с.), яка комплектується 6-ст. “автоматом” (робот) і має особливо низькі витрати пального.

6. Renault Megane Saloon

Renault Megane також є автомобілем, який тримає фокус налаштувань шасі та рульового на комфорті. Його елегантний і вишуканий кузов повністю гармоніює з цим образом. Зараз цей французький седан С-класу оснащується двома варіантами силових установок: 1.3-літровим бензиновим двигуном з турбонаддувом (140 к.с.) або дизельним агрегатом 1.5 (115 к.с.). Коробка передач пропонується на вибір: 6-ст. “механіка” або 7-ст. “автомат” (робот EDC). Якщо дизельний мотор давно відомий в тій чи іншій іпостасі, то бензиновий 1.3 турбо – це результат сумісної розробки концернів Renault та Daimler, тому також установлюється під капоти деяких моделей Mercedes-Benz, хоч і в трохи інших специфікаціях. За інформацією mmr.net.ua, бензиновий 1.6 (115 к.с.) прибрали з гами моторів у 2022 році. До речі, об’єм багажника 4-дверного Renault Megane становить вражаючі 503 л.

7. Ford Focus

Колись бестселер європейського і світового ринку, Ford Focus доживає свої останні місяці на конвеєрі, як і той же Renault Megane. Хоча сам Focus точно не став гіршим продуктом, а в дечому (наприклад простір в салоні) автомобіль навіть покращився. Зрештою, попит на нього раптово зріс з того часу, як стало відомо про грядуще скасування моделі. Станом на сьогодні, обираючи класичний Ford Focus в кузові “4-дверний седан”, ви зможете купити машину тільки з дизельним двигуном 1.5 (115 к.с.) і 8-ст. АКПП (гідротрансформатор). Модифікації з 1.0-літровим 3-циліндровим бензиновим двигуном EcoBoost (125-155 к.с.) доступні тільки для більш популярних в Європі 5-дверних хетчбеків і універсалів Ford Focus. Об’єм багажника німецького седана дорівнює 511 літрам.

8. Audi A3 Saloon

Ідеологічно, сучасний найменший седан марки – Audi A3 Saloon – є наступником старої Audi 80 з 1980-1990-х років. Так, формально прямим спадкоємцем є середньорозмірна А4, але з тих часів розміри автомобілів настільки виросли, що роль вхідної моделі бренду логічно перейшла на клас меншій А3, у тому числі її версії у кузові седан. 4-дверна А3 є напрочуд короткою з огляду на свій сегмент, відповідно і простору на другому ряду сидінь цієї Audi менше, ніж у деяких конкурентів. Багажник теж не вражає, як на седан – 425 л – хоча це все одно більше, ніж в стандартного хетчбека А3. Лінійка двигунів Audi широка. Базовим є бензиновий 3-циліндровий 1.0 турбо (110 к.с.), але також можна придбати 1.5 турбо (150 к.с.) або взагалі 2.0 турбо (190 к.с.), однак топ-варіант буває лише з повним приводом Quattro і 7-ст. АКПП (робот). Два молодші мотори пропонують вибір між 6-ст. МКПП і «автоматом» на 7 передач, але можуть мати лише передній привід. У якості дизельних версій Audi A3 комплектується 2.0-літровими двигунами потужністю 116 та 150 к.с.

9. Mercedes-Benz CLA

Закінчуємо ми наш гайд седанами С-класу на моделі, що спроектована на базі хетчбека Mercedes-Benz A-Class – CLA. Його витончений і стрімкий екстер’єр прекрасно доповнюється безрамковими дверними вікнами і модним дизайнерським салоном. Останній, до речі, доволі просторий і, що не дивно, бездоганно ергономічно продуманий. Як кажуть, Mercedes це Mercedes. Попри один з найдовших кузовів в цьому класі, багажний відсів Mercedes-Benz CLA становить середні 460 л. Щодо силових установок, то роль молодших бензинових двигунів відіграють 1.3 турбо (136 та 163 к.с.), за якими слідують 2.0-літрові агрегати на 190 і 224 к.с, також з турбонаддувом. Останні два – виключно з повним приводом, тоді як слабші версії навпаки бувають тільки передньопривідні. Також є гібридна версія на базі двигуна 1.3 турбо. Дизельні CLA представлені 2.0-літровими агрегатами з віддачою в 116, 150 та 190 к.с. Усі седани оснащені 7-ст. або 8-ст. автоматичною трансмісією (робот).


Не пропустіть