7 відомих автомобілів, з якими дуже швидко захочеться розлучитися

Революційні новинки в світі автомобілів з’являються дуже рідко, на відміну від хороших моделей і «просто машин». Іноді автовиробники створюють такі екземпляри, про які навіть ніхто не згадає, якщо їх перестануть випускати. А продавши такого «залізного коня», його власники лише зітхнуть з полегшенням, пише from-ua.com

1. Ford Scorpio II (1994-1998)

На вулицях ще часто трапляються такі старі машини, як Ford Sierra і Ford Escort. Це надійні недорогі автомобілі 1980-х і 1990-х років. Тим більше дивно, що шанувальники марки Ford не жаліють громіздкий седан Scorpio. Перше покоління автомобіля (1985-1994 рр.) Було всього-на-всього «розтягнутою» Sierra і навіть став «Європейським автомобілем року – 1986». Друге ж покоління (1994-1998 рр.) Стало повною невдачею, оскільки було надто незвичним як для седана бізнес-класу. Машина виглядала як якийсь набір дизайнерських рішень зі вставками в американському стилі всюди, де тільки можна. В наші дні схожий на баржу Ford Scorpio знайти непросто, адже ці автомобілі не відрізнялися високою якістю.

2. Suzuki X90 (1995-1997)

Номінально Suzuki X90 вважався позашляховиком, але він не мав ні відповідної практичності, ні характеристик. Досить імовірно, що двомісний автомобіль був побудований не інженерами, а відділом маркетингу японської компанії. Він не був ні красивим, ні динамічним. До того ж, навіщо цій машині спойлер на задньому багажнику? Можливо, хтось із Suzuki переглянув всі проекти з грифом «Дурні ідеї» і подумав, що може вийти непоганий автомобіль. X90 випускали три роки, поки модель не зняли з продажу в 1997 році.

3. Perodua Kenari (2000-2009)

Коли заходить мова про автомобілі з Малайзії, лише знавці згадають марку Proton. Виявляється, в цій країні є і інші виробники, наприклад, Perodua. Але краще про них і не знати. Компактний мінівен Perodua Kenari був побудований на базі старої моделі від Daihatsu. Автомобіль вийшов зовні привабливим, жахливо нестійким, також відрізнявся поганою керованістю. До кінця 2000-х років Kenari все частіше став отримувати негативні відгуки в автомобільній пресі і випуск моделі був припинений. Незважаючи на низьку вартість, це явно не той автомобіль, про який варто шкодувати.

4. Chrysler PT Cruiser (2000-2010)

5-дверний хетчбек з дизайном в ретро-стилі Chrysler PT Cruiser виявився досить популярним серед людей, які абсолютно нічого не знають про машини. Він виглядає кумедно – і цього було достатньо для покупки. Якби у моделі були характеристики хот-роду, особливий комфорт або якась «родзинка», то можна було б зрозуміло, навіщо її створили. Але нічого цього не було, і модель, про яку тепер мало хто пам’ятає, перестали випускати в 2010 році.

5. Ford Cougar (1998-2001)

На папері Ford Cougar був хорошим автомобілем. Він вважався «духовним нащадком» знаменитого Capri і приймачем досить посереднього Probe. Це було спортивне купе з двома дверима, яке, як сподівалися в європейському відділенні Ford, привнесе «свіжість» і енергійність в модельну лінійку. Незважаючи на відмінні ходові якості, непоказний зовнішній вигляд і нудний інтер’єр «знеособлена» машину. Її не бажали купувати і через чотири роки її виробництво припинилося зовсім.

6. Chrysler Crossfire (2004-2008)

Відомий автомобільний журналіст Джеремі Кларксон, відомий своїми прямими висловлюваннями, вельми негативно відгукнувся про зовнішній вигляд Chrysler Crossfire. І його складно в чомусь дорікнути. Це черговий автомобіль від Chrysler, який часто крутили в рекламі, але він не міг показати нічого особливого, навіть хорошої керованості. Модель Crossfire побудували на базі старої платформи Mercedes-Benz 1996 року і до 2004 року його технічна начинка безнадійно застаріла. Незважаючи на багату комплектацію, автомобіль не став популярним і погано продавався аж до 2008 року, коли припинили його випуск.

7. Reliant Robin (1973-2002)

Reliant Robin, як і інші триколісні моделі маловідомого британського виробника, завжди супроводжувала репутація «смішних» автомобілів. Якщо ж оцінювати об’єктивно, це був негарний ненадійний автомобіль, який провалив би краш-тести, якби в них офіційно брав участь. Reliant Robin виявився хорошим тільки для жартів про нього. Коли в 2002 році зійшов з конвеєра останній екземпляр, автомобільні журналісти заявили, що «більше немає такої речі, як поганий автомобіль».


Не пропустіть