Чому Volkswagen змінює свій логотип?
Що б ви зробили, якщо ваша репутація і імідж бренду були заплямовані через шахрайство чи скандал?
Ви б доклали неймовірних зусиль, щоб довести, що ви дбаєте про своїх клієнтів і суспільстві, в якому ви існуєте, чи не так?
Volkswagen також старанно працює над тим, щоб відновити втрачену довіру і ім’я, про що свідчать кроки, що вживаються офіційними особами Volkswagen: зміна логотипу.
Очевидно, що Volkswagen був залучений в глобальний скандал з викидами, який привів до перших квартальних збитків компанії за 15 років в розмірі 2,5 млрд євро в жовтні 2015 року.
Щоб поліпшити імідж свого бренду і знову стати найбільш стійким автомобільним брендом у світі, на автосалоні у Франкфурті в 2019 році Volkswagen представив свій новий логотип і новий дизайн бренду.
Хоча критики і аналітики не сильно розрізняють новий і старий логотип, офіційні представники компанії стверджують, що це початок нової ери для Volkswagen.
Юрген Штакманн, член ради директорів бренду, що відповідає за продажі, маркетинг і післяпродажне обслуговування, сказав:
«Новий дизайн бренду знаменує собою початок нової ери для Volkswagen. Формуючи новий контент і нові продукти, бренд переживає фундаментальну трансформацію в майбутнє з нейтральним балансом викидів для всіх. Зараз найкращий час, щоб нове ставлення нашого бренду стало видимим для зовнішнього світу».
Якщо ви уважно проаналізуєте старий і новий логотип, то ви зверніть увагу на ці відмінності:
Перше:
Спрощений 2D-дизайн – світ рухається до більш простого, плоского дизайну, відмовившись від 3D-дизайну, і Volkswagen першим в автомобільній промисловості прийняв цю зміну.
Компанія замінила старий пухирчастий 3D-логотип простішим 2D-логотипом для кращої інтеграції на цифрових платформах. Лінії тепер тонші в порівнянні зі старим логотипом.
Друге:
W більше не стосується нижньої частини – в попередньому логотипі W торкалося нижньої частини круглої рамки. Але в новому логотипі W піднято вище.
Замість того, щоб передавати дизайн логотипу сторонньому агентству, власна команда VW по дизайну і маркетингу розробила новий логотип. Компанія стверджує, що новий логотип буде краще представляти електромобілі.
Зі зміною дизайну логотипу компанія має намір підтримувати нейтральний вуглецевий баланс і стверджує, що електричні моделі зроблять Volkswagen найстійкішим автомобільним брендом у світі.