Після злиття PSA і FCA закриються частина знаменитих автобрендів

З’явилися подробиці про наміри PSA Group і Fiat Chrysler Automobiles по відновленню втраченого впливу в КНР. Спільний альянс автогігнатsв під назвою Stellantis зосередиться на меншій кількості брендів, моделей і виробничих майданчиків.

«Неправильно думати, що ми будемо використовувати таку кількість брендів, стільки платформ і стільки виробничих ліній в Stellantis, враховуючи обсяги, які роблять об’єднані компанії», – заявив фінансовий директор PSA Філіп де Ровіра.

Він також нагадав, що PSA уклала угоду на одну фабрику, якою вона керувала з партнером по спільному підприємству Dongfeng, і закрила іншу в спробі знизити фіксовані витрати, повідомляє Autonews Europe.

Для PSA КНР раніше виявився масштабним єдиним авторинком, де ще в 2014 році французький концерн реалізував 700 тисяч машин на рік. При цьому в минулому році група змогла реалізувати лише 119 тисяч іномарок. У нинішньому році продасть приблизно 50 000, тому що до вересня 2020 року дилери розпродали 31 239 одиниць.

Тим часом FCA фокусується на бренд Jeep на китайському ринку, створюючи бензинові і гібридні версії Jeep Grand Commander, а також виконання Renegade, Compass і Cherokee з бензиновими агрегатами на своєму заводі з автогігантом GAC Motor.

За даними GAC, продажі минулого місяця впали на 36% до 3 862 одиниць, при цьому з початку року обсяг продажів знизився на 47% до 27 675 одиниць.

Деякі аналітики вважають, що PSA і Fiat Chrysler, а також інші бренди масового ринку, такі як Ford і Renault, недавно припинили продажі авто в Китаї, були витіснені японськими та іншими місцевими брендами, які виявилися кращі для автолюбителів.


Не пропустіть