Фірма Pagani показала останній в історії родстер Huayra (Відео)

Італійська компанія випустила сотий екземпляр моделі з корпусом з вуглецевого волокна.

Компанія Pagani представила модель Huayra Coupe на початку 2011 року, а в лютому 2017 року відбувся дебют моделі в кузові “кабріолет”. Однак через майже ще два роки бренд завершує випуск Huayra Roadster, представивши в соціальних мережах на відео 100-й і останній автомобіль.

У презентаційному ролику компанія також розповідає, як зародилася пристрасть власника до Pagani, починаючи з Zonda C12, яку він бачив у дилера в Гонконзі. Не знаючи, що Гораціо Пагані був головним інженером в Lamborghini до того, як заснував свою власну компанію, він вважав трохи дивним, що в C12 є деталі від Sant’Agata Bolognese.

Його слабкість до Pagani дійсно виникла, коли він побачив Zonda Cinque, який вийшов ще в 2008 році. Врешті-решт він вирішив зробити рішучий крок і купити Huayra, але з якоїсь причини він не зміг отримати купе. Йому довелося «задовольнятися» родстером, який насправді легше і потужніше стандартного Huayra Coupe, відмінного від BC. Він має корпус з вуглецевого волокна Mamba Black з контрастним інтер’єром.

Практично немає двох однакових Huayra, тому не дивно, що у цього родстера є особливість – задній «плавець» над чотиригранною вихлопною системою як данину поваги Zonda Tricolore. Зайве говорити, що він зроблений з вуглецевого волокна, як і решта корпусу. Як і всі автомобілі зі знімним дахом, цей екземпляр був проданий до офіційного дебюту за стартовою ціною 2,28 мільйона євро.

У 2019 Pagani пішла за Huayra Roadster з хардкорною версією BC за ціною від 3,08 мільйона євро і обмеженою серією 40 одиниць. Історія гіперкара ще не закінчена, оскільки вершиною Huayra, як повідомляється, стане версія R, оснащена атмосферним двигуном AMG V12 потужністю більше 900 кінських сил.


Не пропустіть