Renault збирається перетворити бренд Alpine в глобальну марку

Генеральний директор Renault Лука де Мео планує вивести суббренд Alpine, який складається всього з однієї моделі, на новий рівень.

Лука де Мео заявляє, що буде ставити перед брендом Alpine завдання – якомога швидше дістатися до стратегії Renault. Це допоможе забезпечити запобігання збитків. Крім того, можна буде оплачувати всі гонки і діяльність в даній сфері.

Де Мео також поділився, що в майбутньому найменування Alpine може використовуватися в деяких версіях і комплектаціях моделей і провів аналогію з Fiat і суббрендом Abarth. Він має намір збільшити прибуток, коли почне випускати автомобілі з більш кращою якістю.

У компанії вважають, що зараз на автомобільному ринку великим попитом користуються машини, які відрізняються не тільки динамікою, а й відповідним спортивним видом. Саме тому потрібно розвивати бренд в даному напрямку. У Alpine є величезний потенціал стати конкурентом великих марок з Німеччини.


Не пропустіть