Opel представив оновлений логотип і фірмовий колір марки (Відео)

Прес-служба марки опублікувала новий логотип, фірмовий колір і шрифт компанії.

Тепер основним акцентом в логотипі компанії стала блискавка, для чого обід навколо неї став тоншим. Крім того логотип позбувся ефекту об’єму. Новим фірмовим кольором компанії, що належить концерну PSA, став жовтий, який, на думку дизайнерів Opel, символізує епоху електрифікації.

Новий шрифт, який отримав назву «Opel Next», став більш легким, енергійним і сучасним. Повідомляється, що частково новий дизайн логотипу був представлений на концепті Opel GT X Experimental. Цей концепт послужив основою для кросовера Mokka другого покоління, який якраз і приміряв на себе новий стиль Opel.


Не пропустіть