Hyundai може перейти на функції підписки

Про це свідчить оновлена ​​«Стратегія компанії до 2025 року» південнокорейського автовиробника.

Hyundai дивиться в майбутнє і оновлює свою стратегію на найближчі п’ять років. У прес-релізі компанії докладно описуються деякі речі, яких вона прагне досягти до 2025 року. Більшість згаданих технологічних досягнень, такі як розробка електрокарів, випуск нових моделей Ioniq і автономне водіння, цілком очікувані.

Однак є одна річ, яка привернула увагу, – це введення того, що сам Hyundai називає функціями за запитом (FoD). Хоча виробник не розкриває всіх подробиць про FoD, історія говорить нам, що для продуктів, які поставляються з суфіксом «on-demand», зазвичай недоступні без передплати, і навряд чи стане сюрпризом, якщо Hyundai реалізує це у своїй майбутній лінійці. Впровадження Hyundai функцій за запитом пов’язане з бездротовими (OVA) оновленнями, які з’являться вже в 2021 році.


Не пропустіть