Індійська Mahindra розробила кросовер для небагатих країн (Фото)

XUV700 має схожість з XUV500, який він замінює, але йому все ж отримати свою власну унікальну ідентичність. Дизайн передньої решітки радіатора, новий логотип компанії, C-подібні ДХВ, гострий дизайн задніх ліхтарів і навіть висувні дверні ручки – все це допомагає створити свіжий зовнішній вигляд.

Усередині XUV700 є два екрани з діагоналлю 10,25 дюйма. Сидіння всередині зсуваються назад, коли двері відкриваються, для полегшення входу і виходу. З огляду на те, що це трьохрядний позашляховик, навіть для пасажирів останнього ряду може бути досить місця.

Крім того, Mahindra обладнала XUV700 багато і сучасно не тільки за індійськими мірками. У топ-версії число ейрбегів досягає семи, є АБС, ESP, камери кругового огляду, електронне гальмо стоянки, екстрене автотогальмування, адаптивний круїз-контроль з обмежувачем швидкості, утримання в смузі, моніторинг сліпих зон, розпізнавання дорожніх знаків і сонливості водія.

Бензинові двигуни mStallion і дизельні двигуни mHawk встановлені під капотом позашляховика. Бензиновий агрегат видає 200 к.с. і 380 Нм крутного моменту. Дизельний двигун має дві різні потужності: один пропонує 155 к.с. і 360 Нм, а інший – 185 к.с. і крутний момент близько 420 Нм. XUV700 стверджує, що розганяється до 100 км/год з нуля за 5 секунд. Двигуни доступні як з шестиступінчастою МКПП, так і шестиступінчастою АКПП.


Не пропустіть