Mercedes-Benz інвестує у перспективні батареї для електрокарів

Компанія Mercedes-Benz та американська Factorial Energy оголосили про співпрацю в галузі твердотільних акумуляторів. Перші прототипи батарей із твердим електролітом з’являться вже наступного року. Потім протягом п’яти років технологія буде випробувана на дрібній серії автомобілів. Серйозність намірів Mercedes-Benz підтвердить «восьмизначна сума інвестицій».

На плечі Mercedes-Benz та Factorial ляжуть усі етапи розробки та впровадження твердотільних батарей – від окремих комірок до інтеграції готових блоків у автомобілі. Першими нові акумулятори отримають моделі «топової лінійки» – невеличка серія машин, на якій фактично обкатають технологію. Робочі прототипи батарей із твердим електролітом з’являться наступного року, а на серійні електрокари їх ставитимуть протягом п’яти років.

Акумулятор із пропрієтарною технологією FEST (Factorial Electrolyte System Technology) дозволить наростити запас ходу (20–50%), збільшити швидкість зарядки та питому ємність. Якщо порівнювати з доступними рішеннями, то показник літій-іонних осередків становить 285 ват-годин на кілограм, твердотільних — 400–500, і лише для екзотичних літій-сірчаних та літій-діоксид вуглецевих заявлено кілька тисяч ват-годин на кілограм маси. Крім того, твердотільні батареї безпечніші, оскільки не містять легкозаймистих речовин.

Однак у перспективи твердотільних батарей вірять не всі. Колишній співробітник Tesla Джин Бердичевскі, генеральний директор каліфорнійської Sila Nanotechnologies, називає їх «хибною надією». Він вважає, що проблеми таких акумуляторів (зростання дендритів на аноді, чутливість до температури і тиску та інше) не можна буде вирішити в найближчому майбутньому, тому традиційні літій-іонні батареї ще зможуть себе проявити.

Джерело Мотор

Не пропустіть