Напівпричепи: що купували в Україні у січні

За перший місяць 2023 року українці придбали 3,5 тисячі нових та вживаних напівпричепів. Це на 59% більше, ніж за аналогічний період минулого 2022 року, та майже так само, як у грудні 2022-го.

За словами аналітиків, ринок напівпричепів нерозривно пов’язаний із продажами сідлових тягачів, тому спад продажів після вересневого піка помітний у цих обох сегментах.

Найпопулярнішими на внутрішньому ринку у жовтні виявилися напівпричепи-самоскиди. Таких придбали 22,3% або 389 шт. кількісно. Також попитом користувалися тентовані платформи (318 шт., 18,3%) і цистерни (270 шт.).

До «п’ятірки» потрапили напівпричепи-платформи (228 шт.) та напівпричепи для транспортування контейнерів (217 шт.).

Що стосується брендів, то лідером внутрішнього ринку напівпричепів залишається німецький Shmitz. Серед усіх напівпричепів їх було 15,9% (279 шт.). Друге і третє місця зайняли також німецькі бренди — Koegel (233 шт., 13,2%) та Krone (190 шт., 10,8%) відповідно.

Як повідомлялось, продажі сідлових тягачів падають четвертий місяць поспіль.

Джерело Інститут досліджень авторинку

Не пропустіть