3 причини, чому не можна довго крутити стартер при запуску двигуна в мороз

На старих машинах з карбюраторами можна було запустити двигун, крутячи стартер тривалий час. Чим довше працював стартер, тим більше шансів, що ДВЗ заведеться. З появою інжекторних систем з електронним керуванням необхідність у такому тривалому обертанні стартера відпала.

Однак у зимові морози іноді буває складно запустити силовий агрегат, і деякі водії вважають за краще довше крутити стартер, сподіваючись, що це допоможе завестися. Портал mmr.net.ua роз’яснив, чому довге обертання стартера на сучасних автомобілях може бути небезпечним під час запуску двигуна.

На машинах із прямим упорскуванням палива стартер не рекомендується обертати більше 15 секунд. Інакше він може перегрітися. Це може призвести до проблем з обмотками, щітками та підшипниками. Особливо це актуально для старих авто, які експлуатуються вже понад 15 років. Високе навантаження на стартер може спричинити оплавлення ізоляції та коротке замикання.

Якщо стартер працює довго, не запускаючи двигун, його бендікс (обгінна муфта) теж може пошкодитись. Фактично двигун не запускається, але в його циліндрах все одно відбувається невдале займання паливної суміші. Через це стартер отримує серію ударів від маховика двигуна.

Тривала робота стартера може призвести і до появи задир на стінках циліндрів. Коли стартер крутиться довго, бензин потрапляє в камеру згоряння і змиває частину оливи, що викликає підвищене тертя між поршневими кільцями та стінками циліндрів через брак мастила. Це може призвести до необхідності дорогого капітального ремонту двигуна.

Джерело ampercar.com

Не пропустіть