У Hyundai вирішили перевершити Toyota Prius

Корейці включаються в гонку еко-карів зі своїм новим хетчбеком Ioniq

Щоб рідше відвідувати традиційні АЗС, у нього є просунута (або не дуже – на вибір) гібридна установка і обтічний кузов. А можна взагалі не заїжджати на «бензоколонку», вибравши повністю електричну версію. Такий набір варіантів укупі з відсутністю традиційної версії з ДВЗ робить новинку унікальною в своєму роді: здається, це перший автомобіль з подібною лінійкою силових установок, і платформа для нього розроблена на основі цієї специфіки, пише auto.mail.ru

На відміну від Toyota Prius, з якої в першу чергу буде конкурувати новинка, Hyundai Ioniq намагається бути нормальною, не дивакуватою машиною – і інтер’єр, і екстер’єр схожий на інші, «звичайні» моделі Hyundai. Хіба що в салоні використовується перероблений пластик і тирсу, а додаткове віконце в двері багажника цинічно нагадує оригінальний Prius. Кузов Hyundai Ioniq має активні заслінки в передній решітці і демонструє коефіцієнт опору Cd 0,24. Рівно стільки ж і у «Пріуса», до речі.

Спочатку корейці виведуть на ринок звичайний гібрид зі 105-сильним 1.6 і електромотором на 43,5 к.с. Атмосферник Kappa заявлений як найбільш термічно ефективний мотор в світі, але робота по циклу Аткінсона і тепловий ККД в 40% – точно показники нового «Пріуса». Тягова батарея – літієво-іонна, як і у японського конкурента. А ось в трансмісії замість складної планетарної передачі застосований 6-ступінчастий робот з двома зчепленнями – для більшої динамічності. Заявлена ​​сукупна віддача силової установки – 141 к.с. і 265 Н ∙ м і витрата 4,5 л бензину на 100 км.

Пізніше піде чиста «електричка», і головною інтригою, як завжди, є запас ходу. Поки корейці лише натякають, що він буде більше, ніж у найсвіжішої версії Nissan Leaf (тобто понад 250 км). Останнім, в 2017 році, з’явиться заряджаючий від розетки гібрид, який зможе проїжджати більше 50 кілометрів на електриці. А взагалі стратегія корейського гіганта передбачає створення 22 різних еко-моделей до 2020 року.